Glad-Klump & Kemi-Prov

Jag har haft en glad känsla i magen sen i måndags när Sigge kom och var glad på bildlektionen ^^ att det faktum att vi har väldigt mycket plugg mm till imorgon och det har blivit en hög med saker som måste göras NU!! och resten av skiten som den har fått gå igenom de här två-tre dagarna inte har dödat den är ett mycket gott tecken för vi gillar svår-mosde glad-klumpar :) (är det bara jag eller känns det som om jag passar på att blogga oftare när jag egentligen inte har tid?) Så: Yay! ^^
 Men det känns som allt bara går smidigt, fast att det är en massa plugg och skit och hipp å hå som skas igenom och det hela kändes aldeles otroligt trögt i söndags (då jag inte ens visste allt som låg ahead) så känns det som att de senaste dagarna har varit mycket skönare än en vanlig vecka utan spec mycket plugg eller andra bekymmer. Det kanske ligger något i det där med att man ska ha en possitiv attityd iaf XD Jag kommer skriva det bästa jävla kemiprovet sten någonsin lagt ögonen på. Det kommer vara så fullt av awesomeness att han inte ens behöver läsa det. det kommer sätta MVG på sig själv, tio gånger om. och det kommer smitta av sig på alla andra prov.. allas andra prov. HUGAH!! 
  Fast då kanske jag ska skärpa mig och plugga ist för att blogga och göra quizzar på facebook.. Brist på självdiciplin är nog en av de störigaste brister man kan ha, man kan inte ända på det för då behöver man självdiciplin... Tur att jag inte har allt för svårt för skolan, annars skulle jag vara så körd så det finns inte. När slutade jag göra läxor? när jag var mindre fanns det inte ens i mina vildaste fantasier att Inte göra en läxa... Ujujuj...
  Jaja, lägg ner nu. Puss Å Knull //Linus 


Kommentarer
Postat av: Vilgot

Glädje smittar :D

Fuura är min gud som jag suger på att dyrka :D

2009-10-21 @ 22:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0