LUR K i mitt fönster

vi hade diskussionsövning på engelskan idag :) vi vart indelade i fyra grupper och så fick vi två ämnen. Vår grupp fick "Att cencurera internet" och vi skulle vara "för"... Det andra ämnet var "ska vi ha de tio budorden på väggen i skolan".. fick helt klart rätt ämne, men fel sida. Men det var kul ändå för vi skulle diskutera argumenten i gruppen först. Jag argumenterade då emot min grupp (mest Mario) så fick de "öva på sina argument" XD det var kul. sen ansträngde jag mig ändå för att få ur mig vår grupps argument i argumentationen mot den andra gruppen. Kul var det iaf. Hmm.. tror isdak filmade. får höra om det...
 Nu ska jag inte babbla mer för jag har iget att säga ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0