Avdankat

Sigge pratade inte igår.. Sigge är cool! Ordet 'cool' låter så fånigt :\ men det finns inga ord som låter bättre, som jag kommer på för tillfället så det får bli såhär
det är söndag :o fast inte så officiellt än så länge så vi kan leka att det fortfarande är lördag. Lördagar är roligare. Jag vaknade idag igen, det finns dagar då jag inte har vaknat... inte för att jag kommer ihåg någon, men det måste finnas någon... väl? Kanske inte... ovesäntligt? fast lite kul tanke ändå. Men idag vaknade jag iaf hur som helst (HUR FAN STAVAS 'HELST'?) av att telefonen ringde oh ingen svarade... jag hann inte svara men jag vaknade av det. gick omkring en stund i lägenheten och sen gick jag och la mig igen XD Blev väckt när vi skulle äta lunch. Mamma går tydligen igenom ett väldans dilemma varje dag om hurvida hon ska låta mig sova eller tvinag mig upp för att äta.. vad är viktigast, sömn eller mat? Tydligen har hon bestämt sig för att mat är viktigast... Jag tycker att sömnen är viktigast, så det resuterar i att vi är griniga på varandra varje morgon när hon väcker mig för att jag ska äta. Efter maten spelade jag Super Smash med bror ett tag. Jag brukade göra massa saker med honom förr, nu nästan aldrig. lite trist...
Vid fyra-tiden tyckte mamma att jag skulle gå ut så jag gick hem till Emil för att lämna tillbaka tröjan jag lånade av honom igår. Han tyckte att vi skulle hitta på något med folk, men mor och far ville ha mig till att spela innebandy så det blev inte så... "kanske senare?"
Efter innebandyn tog pappa ut sin "familjestund" så vi tittade på Slumdog millionare, den är bra :) 40 min innan den var slut smsade Jens och frågade om jag skulle med och se film. Så när filmen var slut hemma åkte jag till Albin och såg en ny film ^^ Tog mig nästan precis en timme innan jag kom dit så jag sa åt dem att de kunde börja se utan mig, men de hade bara hunnit se ca fem minuter när jag kom. Sicko. Sen jag kom hem har jag suttit och försökt få min scanner att fungera med det vill inte riktigt för scannern är gammal och det finns inga drivrutiner till den som fungerar för vista -.- Jag gillar inte mitt operativsystem. Det bara ställer till med skit!
Nu fick jag mail från facebook *kika efter vad som händer*
Imorn ska jag försöka komma iväg till panduro, behöver bara diciplinera mig själv lite. kanske kan dra med mig matilda, det är så tråkigt att.. göra saker... själv... *Gaahrgel!*
 Puss å Knull //Linus

AH! texten blev jättestor... vad gör jag nu?

Det vill inte försvinna!!!

Jag får skriva om alltihop :*(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0