blurk-burk

Jag var på dåligt humör idag. Fick ett par tröst-kramar av jenny :) Det var trevligt, piggade upp mig en hel del. Vi hade skolfotografering typ det första som hände, den så fick vi lyssna på Skolsköterskan som ville att vi skulle komma och hälsa på henne oxh undersökas och sånt... blurk :\
Kemi.. :\
Lunch.. :\
Engelska.. :\
Efter att vi slutat skulle Jens och Julle skriva Labbrapport så... de gjorde det. de hittade en ledig datasal och okuperade den. Jag satt utanför med Jenny, fernando, Ozkar och Mario innan deras Psykologi började... känns som jag har skrivit ordet "psykologi" på datorn förut idag... hur kommer det sig? sen så kom jag och hjälpte till att ta upp plats i datasalen... Skriva labb gick snabbt, som tur var. Jag var på hem-åkar-humör... vääldigt mycket.
Köpte tre Ubuntu-color på Konsum i Liljeholmen på vägen hem. De står i kylen nu. På eftermiddagen har jag pluggat... plugg.. urkel... och gjort två kort :) De blev... helt okej :P
   Sen har jag spenderat den sista timmen på Msn, uteslutande. Sigge dök upp :) Sigge brukar inte vara inne på msn, då är det fest när han är det ^^
 Nu ska jag avsluta det här och dagboksskriveriet och gå och lägga mig :)
Puss Å Knull //Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0