Panduro-hobby

Det blev inget Panduro igår.. Jag vaknade så sent och mamma tyckte att jag skulle ge henne en guidad tur i aspudden.. Ehm... så det blev så ist.. Dessutom var inte matilda hemma? eller var det i lördags? eller har jag bara drömt hela svamphistorien? inte omöjligt. Iaf så tänkte jag att jag kunde åka dit efter skolan idag ist.. *klur* men då sa Jens någonting om att det finns ett Panduro i skärholmen också och då blev jag förvirrad så jag åkte hem och åt mackor ist ^^ Tydligen så ska Tomas göra något viktigt imorgon så vi har ingen Historia och Reza var snäll och lät oss skolka om vi ville, och det vill vi, så vi får börja halv 11! Yayo...!
 kanske hoppar förbi Panduro imorgon ist om jag får Julle med mig. Jens har ju Tyska så han kan inte komma och förvirra mig mer.

Nu ska jag se om jag kan hitta pandurokatalogen på internet :D det är så förvirrande att leta grejer på hemsidan :\ kanske behöver jag inte dit alls ^^ puss å knull så länge :D //Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0