Dag! böhö

Jag är trött :\
Har iof haft en väldigt smidig dag.. sovmorgon, diskussion om djurförsök. Officiellt var det en timme, sen höll vi på en - en och en halv timme till mer inoficiellt. Det är kul att diskutera ^^ Även fast jag ofta får en hel del skit för att mina åskiter är skeva, men jag kan ta det för jag är medveten om att mina åsikter är skeva. Lite tur var det nog att Julle var sjuk idag med, han hade förmodligen dödat oss allihopa... Nu var det bara Jens som belv dödad, och det är ju avsevärt bättre än att vi alla dör iaf.
 Men jag tyckte ändå vi höll oss ganska lugna för att hålla en diskussion, iaf efter lektionen, eller så var det bara som det känndes som. men det var iaf ingen som kom och sa åt oss... Jag tror att det var Jag som var lugnare än vanligt eftersom jag inte riktigt hade några argument som jag tyckte höll, eller ja.. inte som jag visst hur jag skulle formulera iaf. Men det är svårt att förklara varför man inte håller sig till sin moral. Egentligen var det väl det som oenigheten var om mest, definitonen på "moral". Fast vi insåg väl inte det då...
 Efter maten hade Jens lång rast innan Tyskan så jag satt och höll honom sällskap nere i underjorden (tyska-klassrummet ligger typ under källaren, det är typ katakomber där nere på riktigt, jag höll på att inte hitta ut igen när jag skulle därifrån) i typ en halvtimme. Jag vann två partier stress av typ 4 ^^ Jag brukar ha tur om jag kommer i närheten av att nästan vinna, så jag såg det som lte av en triumf. Sen kom Bir.. -hur det nu stavas- ..is och då fick jag inte vinna mer för Jens körde iväg mig. Träffade Julle på panduro ist, han höll mig sällskap aå att jag inte behövde känna mig alltför patetisk när jag gick mina små varv runt i affären,pep åt saker och ting, plockade på mig hälten av prylarna i butiken och la tillbaka 80% av dem igen XD Alla som slapp vara med om det, var glada :P Sen så fick jag ackompaniera Julle i musikaffären som också ligger i närheten och efter det var tunnelbanan full så vi gick och fikade på Gallerian ist... Ehm.. tanken bakom det? Ingen aning... Där satt vi och åt prinsessbakelse och drack varm chocklad i typ en-två timmar. udda eftersom ingen av oss är fika-människor... Alls! Men där satt vi iaf och kände oss allmänt fika-folkiga och typ trash-talkade alla vi känner ^^ mysigt. mohahaha!
 Sen svängde vi förbi gallerix, har gått förbi där så jävla många gånger men det har alltid varit med matilda och hon har portat mig i den affären för all framtid verkar det som :( efter det smet jag in på DesignTorget också och köpte en ny dagbok/anteckningsbok. Hittade en bok som hette "vad män vet om kvinnor", den hade författare och betyg på baksidan och allt möjligt men den var helt tom ^^ det gillade jag starkt så jag köpte den
 men nu vill pappa döda internet (tack pappa för att du varnar) så jag ska försvinna nu Puss å Knull //Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0