magic-dag

Idag fyller Julle år ^^ YAy och massa grattis och kul :D Jag ska till honom senare, när jag har sovit och bytt kläder xD Duscha, ducsha, ducha, dusha... duhsca.... duxcshza..... HUR STAVAR MAN!!! *får utbrott och ligger och skakar en stund under sängen (note: det finns inget "under" i förhållande till min säng)



Så.. klar. Jag ska till Julle och äta tårta senare idag ^^
 Igår... vi kallar det idag för att det känns som om det fortfarande är lördag... så vaknade jag hos Julle av att min mobil ringde. Det var Albin, men min mobil ville inte att jag skulle prata med Albin så den la av (klagar inte!) ist såg jag att Jens hade smsat och undrat om jag ville drafta, de hade tydligen blivit av med sin 8:e man... eh kvinna, och behövde en ersättare. och nobel som jag är så störtade jag till undsättning, och dedikerade där med resten av min dag åt dem. Träffade lite nytt blod, Jacke och Rickard (läskigt lik Zielinski), Loves vänner på något vis.. ^^ De var trevliga och störigt duktiga.. tydligen, jag är såpass dålig att jag inte märkte någon större skillnad. fast jag vann en match mot Rickard.. och Love *stolt*
Kom inte därifrån fören runt tjugo över elva och var inte här hemma fören typ en timme sen (då jag började på det här inlägget... är jag seg på att blogga? eller ska jag skylla på att jag har gått och ätit lite ungefär när Albin ringde?) Nu ska jag... Blogga klart... Skriva lite dagbok... läsa en dikt av emelie dickenson... kolla mina mail... och sånt... *phew*
 Jag förklarar härmed detta blogginlägg avslutat
       Puss å Knull //Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0