Andeväsen *quack*

Den här veckan har gått väldigt långsamt... Egentligen var det nog mest igår-onsdag som gick långsamt. Jag driver inte när jag säger att det känndes som minst tre dagar. kanske för att jag han med så mycket. Skolan slutade tidigt, så jag hade massor av eftermiddag, hann både med att åka hem till Julle en sväng, sen åka till Drottninggatan med matilda och sen kasta frisbee i Joelparken en stund på kvällen med Sigge och Jens.
(Bilder från det:
     ) och sen han jag ändå umgås med familjen också. Lååång Onsdag. Men det var lång på ett trevligt sätt :)
 Idag var jag svimmig, men det har gått över nu. *Phew* Förlåt alla drabbade.. Jag hoppade svenskan, som ändå bara var en "gå någonstans och läs det här" -lektion. På de andra lektionerna var jag bara lite groggy... Det fick funka.. Hittade Sigge och Vilgot på Lunchen. De stod och drällde utanför matsalen, vi tog med oss dem in så att de kunde äta med oss :) det var Pankaka! pankaka.. pannkaka.. ehm... det är gott. jag åt... 4st! och massa sylt. Efter det mådde jag lite bättre :)
 Efter skolan så åkte jag till Liljeholmen för att där möta mamma och bror och sen åka tillbaka till fridhemsplan. jag hade att välja mellan att åka med Jens hem eller sitta i skolan en timme och häcka... skolan är tråkig... jag valde Jens. Sen åkte vi till Faster och deras familj för att fira mormor som också skulle vara där. jag har nämnt den varianten av "släcktträff" med de människorna förut... och vad jag ville komma med den meningen vet jag inte. Alfred, sonen, homofob-hockey-människan ("människan" är ett dumt ord där...) hade nyligen "lånat" sina föräldrars bil mitt i natten och kört en runda.. Nej han är inte ens i närheten av att ha körkort. (mamma fick det att låta som om han stulit en bil) men vi var tvugna att lova att inte prata om det idag, för mormor vet inget (och mormor är en väldigt dömande person :\) om det inte kom upp, och isåfall var planen att vi skulle såga honom för det. (han har btw skaffat en tatuering.. han tjatade och tjatade om en moped, när han inte fick det tjatade han och tjatade om en hund, och när han inte fick det tjatade han och tjatade han om en tatuering... och då orkade hans mamma inte längre.. så nu har han en tatuering av lejonet som är på det Finska statsvapnet på armen/axeln.
 Nu sitter jag och försöker övertala mig själv om att det är en poäng med att göra matteläxan... Jag orkar inte riktigt gå till väskan och plocka fram mattegrejerna.. Jag är ganska lat?
  Iaf så ser jag mig som klar med det här inlägget nu... :) Puss å Knull //Linus

Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha, fett roliga bilder ^^ Vad bra att pangkakorna hjälpte! På mig har dom typ motsatt effekt :P

Och jag tycker att du ska ta fram mattegrejjorna. Det borde jag oxå göra, men jag ligger alldeles för bekvämt för att ens orka lyfta en penna ;)

2009-09-03 @ 22:15:23
URL: http://agnesmasterworks.blogspot.com
Postat av: Sigge

Wow, jag ser väldigt liten ut på hopp-bilden. Jag snor dem!

2009-09-03 @ 22:33:37
Postat av: Linus

Agnes: jag tog fram mattegrjerna! fast det resulterade i att jag glömde ta med dem till skolan idag xD

Sigge: Det kompenserar för trhjulingsbilden då ^^ SNO! ALLIHOP!

2009-09-04 @ 22:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0