annan än..

Filmmusik är awesome!

Jag var pigg imorse, inte så pigg så jag hypade runt, men det gick ganska lätt att ta sig upp och jag somnade inte på mat bordet eller så ^^ Vilket är lite konstigt då jag bara sov i 3-4 timmer
Idag träffade vi Sigge på väg till skolan... Jens hade inte gjort det förut någonsin... Det har jag när jag tänker efter XD
I skolan fick vi tillbaka Fysikproven, vi fick reda på att vi har sovmorgon imorn och så fick vi lite uppgifter att rätta på engelskan.. sen fick vi gå hem för Anna.. hade inte lektion :) men vi åt lunch i skolan iaf :) potatisbullar :D:D

Sen jag kom hem har jag suttit och lyssnat på musik... lite mer engagerat än vanligt. och pratat med Alice, Alice har det jobbigt :( och skrivit lite dagbok.. liiite.. och ritat lite i GIMP.. GIMP!
  Jag ska leta efter bilder att mojsa med ^^ ja!ja!

Toffla <3 nu!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jahapp :P Var bor du då? ^^

Det här är ett märkligt sätt att konversera, via kommentarer på varandras bloggar, men det är trevligt tycker jag :D

2010-04-12 @ 20:09:14
URL: http://fridawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0