..du får..

Idag har jag städat... igen :s
 Har dragit en riktig vårstädning.. tänkte passa på när det var fritt på golvet. har tom tvättat fönstret ^^ man kan äta från mitt rum nu (yeah det där lät bara dumt) Det var inte lite damm jag hittade i mina hyllor, om jag samlat det i en hög... ojojoj, stackars dammtrasor XD
 Har även hittat skivor jag inte lyssnat på på många många år, däribland en skiva som Jag Matilda och Fredrika spelade in med en cover, med omgjord text, på Trendy Discotec (melodifestivallåt för ett antal år sen) Lyssnade precis på den, skulle nog våga påstå att det är något av det värsta jag har fått för mig att genomföra någonsin. Jag skäms genuint över det, och jag skäms ändå inte speciellt lätt XD Hualigen.. Hualigen indeed xD
 Hittade även ett födelsedagskort jag skrivit till Sara för två-tre år sen xD Och boken: Vad gör du då mitt hjärta? Den mest geniala boken i universum, näst efter: Vad SÄGER du då mitt hjärta? som är föregångaren till tidigare nämnda bok.. crap-in-your-pants-kärlek till dem ^^
 Jag ska städa oftare ^^ Det bara forsar nostalgi överallt ^^
Hittade också trettio och femtio i en av mina spargrisar som jag antog var tom, och två tjugolappar i en tavelram XD Bra gömställe.. ingen aning om varför de ligger där dock :) men glad blev jag när jag hittade dem.. funderar på att gömma mer pengar så jag blir glad oftare XD

Annars då?
 Jag orkar inte berätta om skoldagen... den var tröttsam XD
Vi fick en måleri-uppgift på bilden dock som känns ganska skoj :) Oljefärger ^^ mycket mysigare än akryl.. jag tycker inte om akryl! Akryl är elakt mot mig.. det kliar och sticks! sa lotta..

Imorgon är det Tisdag... jag ska gå i scrappbook-affärer med mor min.. vet dock inte när.. Kanske får en elak håltid :\ förmodligen får jag det.. *klur* få se vad vi gör med den...

Nä! nu ska jag stänga datorn och skriva brev till Britten! Eller plugga något.. Eller bara sova kanske?
         Puss och Knull anyways |& //PINGU!! (oväntat huh?)

Kommentarer
Postat av: Frida

Åhh jaa, jag vill också ha det som i Vänner :D Dom har så roligt xD



Och människor som tror att dom är unika är verkligen störande, och särskilt när dom poängterar det helatiden. Fast egentligen är ju alla unika, men när man tror att man själv är så hiimla bääst så vill man typ.. strypa personen i fråga mordisk



Haha, jag varken kan eller vill gifta mej med honom, han är en av mina bästa killkompisar och han har flickvän haha, men det var väldigt gulligt sagt av honom :P



Det optimala raggningsrepliken.. hmm. Jag kan väl börja med att ställa samma fråga till dej då :P

Jadu.. Skulle nån kille säga till mej att jag såg söt ut när jag log skulle jag dö lite. Samma sak med "vackra ögon" alla såna gulliga komplimanger typ haha. Och sen skulle jag falla direkt för Chuck-i-Gossip-Girl-typen. Har du sett Gossip Girl? Huääk, han är äckligt charmerande på nåt knäppt sätt.

2010-04-21 @ 14:42:09
URL: http://fridawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0