du har





nä jag ska fan inte blogga...
   Jag är otrevlig och humörsvängig och jag hatar mig själv när jag är sån för jag bara gnäller.. så jag ska inte blogga för då blir jag en uppmärksamhetshora.. och jag hatar mig själv när jag är det
    Jag kommer ju publicera den här skiten ändå dock :\ för jag har sagt åt mig själv att jag ska sluta börja på inlägg och sen inte skriva klart dem/publicera dem. För det spelar ingen roll om det jag skriver är skit, för när jag börjar vara lite kräsen så kommer jag bara att bli mer och mer kräsen och sen kommer jag sluta blogga helt för att jag aldrig tycker att något jag skriver duger. och jag personligen tycker att det är roligare bara folk bloggar om någonting, även om inlägget inte är perfekt, hellre än att de nästan aldrig bloggar men det de väl skriver är skitbra och genomtänkt... hoppas att det gäller för fler än mig helt enkelt

Malin och Elin var här i helgen ^^ Jag gillar Malin och Elin, även om jag känner mig lite 5:e hjul när de är här, men det är ju i princip för att jag gillar dem..
Träffade dem i Fredags, men inte igår.. jag mådde dåligt på morgonen och när jag piggnat till så skulle de åka så snart så jag hann inte träffa dem.. synd :\

nä, nu börjar effekten av den friska luften från promenaden avta så jag borde bara sova innan något hemskt händer




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0