Hälliwüüd radio

Titta :D Jag är hemma igen

mitt blåmärke har en obehaglig gulgrön spyfärg ^^ metal
fast det syntes mer igår än det gör idag.. synd. jag tyckte det var fint ^^ jag vill vara gulgrön jämt. jämt och ständigt

jag fasar för att mina kära päron (man får använda sig av päron när man skriver) ska försöka lura med mig till mammas jobb och spela innebandy (det måste låta väldigt konstigt... spela innebandy på mammas jobb.. jag har liksom aldrig tänkt på det, med det är ju inte alls uppenbart att det är en idrottshall som vi har tillgång till via hennes jobb..)
nä, jag ska dusha ist, det finns ingen ordentlig dush hos faster, bara bad. Ironiskt, när vi bodde hos farmor fanns det inget bad bara dush och då tyckte jag inte om att dusha, och nu när jag inte tycker om att bada finns det bara bad. Någon högre kraft vill inte att jag ska vara ren där uppe. Jag kan ju bada.. men jag lider inte så mycket av att vara skitig i någon dag när jag är där uppe. hellre än att bada...

Och min faster är bäst! Hon satt igår och berättade hyss som hon haft för sig när hon var liten, det var visseligen inga jätte-grejer, men bara att hon faktiskt hade hyss för sig är ett jävla lyft i gämförelse med resten av min släkt. och i fredags när vi kom ner och skulle spela kort i vardagsrummet så var det Lilla Al Fadji på radion xD
 Hon och morfar.. jag ska fan börja skriva brev till henne lite, hon kändes så ensam när vi for :(

Nu ska jag maila några Kp-barn och dregla på min nya telefon, som funkar!! XD Puss å Knull //Linus


För att sen första gången jag träffade dig så har jag vetat precis hur du luktar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0