Herreminje!

Jag är glad ^^ och lite avundsjuk XD

Idag.. igår.. fuck off.. skulle Jag till naprapaten (killen som då och då har äran att bryta nacken av mig för 500 kr) men han hade failat på något vis och var inte där XD så istället gick jag till Dragon's lair med min mor... yes.
Som ni alla nog vet eftersom jag gnäller om det en hel del så har min familj "familje-kväll" en gång i månaden och vi turas om att bestämma vad vi ska göra. Den här månaden var det Tommys tur och han har bestämt att vi ska drafta och ha magic-turnering... :S... så jag och mamma gick till dragon's lair och köpte kort. Jag som känner mig ganska felplacerad där i vanliga fall när jag följer med Jens och Albin och c:o när vi ska drafta.. Få se om jag vågar gå dit mer någonsin.

Sen ikväll.. igår.. fuck off.. efter maten.. så gick jag promenad med Sigge. Vi gick från Liljeholmen till Axelsberg och sen runt runt runt tills vi blev yra och somnade i kompisgungan i Joelparken. Joelparken är nostalgi XD Tydligen hade folk saker för sig.. fy på er *morr* men vi försökte få tag på Emil för att se om han ville ta hand om oss.. men han svarade inte för han var på bio så vi gick hem till Sigge en stund istället. Han hade after eight ^^
Upptäckte nu när jag kom hem att big ass högen som blockerat min väg hem från skolan hela halva vintern är borta! tänkte först att de måcte varit här och forlslat bort den, men det är lite kvar så den måste fan ha smällt :O Det måste ha varit massa med sol medan jag var borta för den var must!

Nu ska jag skriva ut lite grejs åt Julle och... jag ska fan scanna in lite saker med tror jag... fast nää.. jag orkar inte, det får bli... sen

Korv! ^^

För att jag lade dig på minnet innan jag ens viste vem du var

Kommentarer
Postat av: Julian

tänkte först att de måcte varit här och forlslat bort den



shaiz jens-varning :O

2010-04-07 @ 01:03:44
URL: http://thefishslappee.blogg.se/
Postat av: Linus

jens-varning?

mig-varning?



men jag är bättre och du ska dö :)

och måcte var ju skitsexigt ^^

2010-04-07 @ 01:09:28
Postat av: LINUS!

JAHA JENS-VARNING!!

2010-04-07 @ 01:42:07
Postat av: Linus

Haha ^^ du ska dö :)

och måcte var ju skitsexigt

2010-04-07 @ 01:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0