jag

Yeah, jag har inget kul att berätta om min dag. alls ^^
 Har spelat magic med familjen, woo... och sen har jag lärt mig Collarbone på bas
Sen har jag inte gjort så mycket mer
  hittade den här bilden på Sigge från November förra året.. ^^ den är awesome :)

Se om någon av mina gulliga läsare (som var med..) minns tillfället.. snuttipluttar ^^
vi kan slänga in några fler från samma tillfälle.. utan att det blir för uppenbart... hmmm


Visst har jag jättevackra kompisar! ♥ (← titta vad jag har lärt mig! :D (snart bloggat i två år på blogg.se och jag har inte haft en aning om att man kan göra små.. såna där saker :o))
 Och vi kan också se vem som är mest linslus :) Jag kan räkna till Robert i 7 bilder av 13, räkna 7 till Robert av 13. Räkna Robert 7-13.. Av 7 Robert kan jag räkna till 13... 13 Bilder av 7 Robert.... 13 Robert bildar 7 av..... Fan! Iaf så kommer Becka på en välförtjänt andraplats.. Det är ju förresten 14 bilder :S



     okej.. Flashback over
Nu ska jag spurtläsa Ichigo 100% en stund, har börjat läsa Blade of the immortal och då kändes det som jag lika bra kunde börja läsa den igen också. Så jag paralell-läser vilket är lite jobbigt då de läses från olika håll XD så de första sidorna varje gång jag byter makes no sence alls ^^ men det är inget fel med lite kryptik (?) i vardagen...
  yeah, vi kan se kvalitén på den här skiten gå åt skogen så jag ska nog lägga av nu innan det går illa. Trötthet i samband med bloggande kan vara ytterst fatalt. precis som vattenfallet i Whipeout (Cissi har sett på intelektuell tv ikväll..)
Sluta var det ja.. Gonatt XD

Kommentarer
Postat av: Frida

Weine är jobbig -.-

Jag tror inte att vi känner varandra, men som sagt, världen är liten :) Jag bor på Åland, så om du känner nån här så kanske vi känner samma personer eller så. Hoppas du vet var Åland ligger nu bara.. Om du nu inte råkar bo här, vilket verkligen skulle vara ett läskigt sammanträffande xD

2010-04-12 @ 14:31:27
URL: http://fridawikman.blogg.se/
Postat av: Bildrebecka

Haha ja o Robert e så jälla kamerakåta x'D

Men yaye de e ju från den dagen jag fatta att ja va intresserad av Emil, då vi låg o kramades i år o dar, hihi var ett litet tag sen nu ^^

Men fan va snygga vi e allesammans! ;)~

2010-04-14 @ 16:30:54
URL: http://bildrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0