Jaha.. vad ska jag ha för rubrik nu då?

yeah... jag äter kex nu igen

Men det är inte mitt fel.. det är min omgivning som inte stimulerar mig tillräckligt



Idag hade vi historiaprov... jag tänkte att varför inte läsa igenom alla anteckningar lite sressigt på bussen på väg till skolan? det borde ju räcka? så jag pluggade ingenting innan imorse. Sen läste jag mina anteckningar... och de sög XD
Jag antecknar inte så strategiskt.. jag uppfattar något jag tycker är kul, eller som kan skrivas på ett kul sätt... och så skriver jag ner det. Resten är helt jävla bortblåst.. så jag satt på bussen och fnissade för mig själv och sen när det var dags för provet så visste jag inte ett piss om industriella revolutionen... för den hade ju inte någon sagt något kul om :o
 Gick dock betydligt bättre än det kändes som det skulle göra innan provet satt igång :) alltid en positiv detalj :)

 Och resten av idag har varit riktigt jävla toppen! jag tog en funderare utan min dagbok igårkväll (den är slut.. snälla påminn mig om att köpa ny snarast :'() och jag vet inte vad det gjorde men det fuinkade riktigt bra :D och vi har sovmorgon imorgon och det enda som känns lite störigt just nu är Werther... men werther kan vi hantera.. han är nog inte så tuff som han ser ut

Nu ska jag läsa... nåt.. kul ^^                   PussåKnull//Linus


Kommentarer
Postat av: Frida

Gud vad jag diggar att dina rubriker blir sammanhängande meningar i menyn! Hur kommer du ihåg så att du alltid skriver rätt ord?



Haha, nojsa är nog åländskt tror jag, men jag har för mej att finlandssvenskarna också säger det men jag vet inte. Alla här säger det så när man träffar folk från sverige fattar man inte att dom inte har hört det xD Det finns massa åländska ord, typ... siddubarra, men det är inte lika använt som nojsa :P

2010-04-28 @ 17:00:33
URL: http://fridawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0