när du sagt..

Pytt..

PyttPytt...

 Idag städar jag mitt rum för jag har inte gjort det på länge. (tar en paus just nu) uch va de e tråkigt, hade mycket hellre gjort något annat :\ (duh -.-)

 Idag har jag också massiv mensverk vilket inte gör det trevligare att städa.. men dock mindre trevligt att göra något annat så jag antar att det är bättre att få en redan pissig dag förstörd så vi kan ju glädjas lite över att det Tajmade sig iaf.

 Funderar på att ta upp mitt stafli från garaget.. eller om det är i stugan.. hur som helst, för jag har känt för att måla en del den senaste tiden..

Och vad ska jag köpa till min lillebror när han fyller 14 om två veckor?! Jag behöver hjälp! jag orkar inte köpa en groda, jag känner mig så löjligt okreativ då...



Nä nu är det återgå till städningen som gäller... Lev väl

Kommentarer
Postat av: Frida

Ujuj.. mensvärk, inte kul :(



Jag får också massa mejl från facebook, irriterande.

Jaa, förutom teatern så gör jag väl mest normala saker, jag är inte så speciell hehe.. Sitter vid datorn, ritar lite men det blir inte bra så då slutar jag, har massa ofärdiga bilder hemma, umgås med vänner, ser på Vänner (alltså tv-serien då) och så städar jag också mitt rum HELA TIDEN. Fattar inte hur alla saker hamnar överallt precis helatiden :O



Jag har inte sett Horton, är Katie en gnagare?

En gång var det en kille som sa att jag skulle vara en papegoja om jag var ett djur, för dom är smarta och vackra. Nu tycker inte jag att jag är speciellt vacker, men jag är hyfsat smart. Dock får jag höra att jag är vacker ibland så ja.. jag kanske är en papegoja. Och dessutom älskar jag färggranna kläder :)

Men håller med, grisar har skön stil. På 4-H gården på Åland fanns det en gris som hette Frida (gissa om jag blev mobbad när vi var på klassutflykt..). Hon lufsade omkring och hade skön stil fast hennes mage släpade i marken xD

2010-04-18 @ 19:58:03
URL: http://fridawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0