när?

nu är jag hypig!! för jag har vart på Albins och Monoskons spelning.. och de var så jävla bäst!!! det var skitkul!! waääh!! XD
och nu har jag tittat på pingu så jag kommer drömma mardrömmar XD seriöst.. det här pingu-avsnittet har hemsökt mig som fan när jag var liten :O!!



fortfarande skitläbbigt!

Nu ska jag sova :) gonatt!
Blev osäker på ifall jag svarade på fridas förra komentar *klur*.. jag har för mig jag gjorde det.. får kolla det imorn

puss å knull.. ska inte drömma om valrossar!
 

Kommentarer
Postat av: Bildrebecka

Fan de var stört bäst!!! :D

Blev så jävla glad i hela kroppen o hade värsta överskottsenergi :D

Allt hade varit perfekt om de inte varit för min jävla hosta o att ja sen spydde i en jävla papperskorg i liljeholmen o mår stört illa idag med x'D

haha de e synn om mej x')

2010-04-26 @ 16:31:39
URL: http://bildrebecka.blogg.se/
Postat av: Linus

Haha XD Ja stackars liten becka, men du får se det från den ljusa sidan... :S

2010-04-26 @ 19:34:08
Postat av: Bildrebecka

Haha ja ja ska de, ångrar inte att ja gick, vi hade en jävla bra kväll allesammans! ;)

2010-04-26 @ 20:12:48
URL: http://bildrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0