som

Vi har matteprov imorn som jag borde plugga till.. but I'm not :o Oh Fuck!
 väntar tills pappa kommer hem.. sen vet jag inte riktigt vad jag behöver plugga på. Det känns som jag kan och har koll på allt. men det blir fel när jag gör.. typ allt :( så egentligen kanske det räcker med att bara skärpa mig under provet... samtidigt vågar jag inte riskera något för jag ligger lite på gränsen som det är nu :\

Sen jag kom hem från skolan har jag ätit kakor som blev över från igår.. kakor <3 Yay
och så har jag läst KP! KP! <3 Yay


brukar jag skriva om mina dagar lite baklänges-aktigt? :S


Borde plocka undan ordentligt på golvet också.. hah!

Var nere i Garaget och hämtade mitt stafli igår också :)


På svenskan fick vi se gamla nationella prov.. Way.. men det var bra
Matte, kemi.. inget spec.. jag har verkligen inget kul att skriva om XD



Woo.. somnade typ en timme :s mer? jag vet inte.. minst en timme. Jens lurar på mig sövande musik XD

Plåtterinlägg <3 Crap-in-your-pants


Varför inte slänga in en bild i skiten?

KÄRLEK XD

Sigge har dragit med mig i ett stanna-vaken-typ-hela-helgen-experiment också ^^ Han ska göra ett psykologi-experiment.. med psykologin x) Ooooh ^^
Få se hur dum jag är på måndag... Då vi har studiedag!! AHA! klurigt :)

Nu ska jag lägga ner det här, gå och hämta matteboken.. slå upp den.. och sen läsa Blade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0