..ingen..

Mitt internet är bajs så jag får hålla tummar för att det går att publicera det här över huvud taget..

Idag hade vi sovmorgon i en timme.. sovmorgon är mysigt ^^ Hela idag var trevlig.. vi hade två lektioner som vi knappt gjorde något alls på. Historia och Engelska.. Sen hittade vi Sigge på lunchen och hoppade ner i datasalen under golvet med honom och taittade på hans karta över aspudde och en dikt han hade skrivit som var FIN!!
Sen hade vi klassråd.. Det var lite fler än vanligt där faktiskt.. vi var typ.. 8st :o
 vi lånade svenskabok också, duktiga små barn på oss ^^

Sen övergav vi jens som skulle ha utvecklingssamtal halv fem.. jobbigt sent :(

När jag kom hem satt jag och nålade en stund.. tills det blev tråkigt ^^ då funkade internet inte alls, så det var poänglöst att sätta på datorn ens... Satte på datorn senare när Julle var här en stund.. varför? mins inte? XD so dideth iaf..
Och efter ett tag började det funka lite illa.. fast helre illa än inte? Knappt.. hade det inte funkat alls hade jag gjort något annat bra.. nu gör jag liksom inget :(
Men jag kan lyssna på musik iaf :) Har upptäckt att jag gillar Regina Spektor som fan!
       bra musik! <3 yay! Tack Sigge
Och jag har sovmorgon imorgon också! Nice! sova! massor! weee ^^
   
  Imorgon ska jag inte säga att något/någon är söt.. och hälst inte gullig heller.. få se hur det går. Jag tror inte det blir såå svårt (Det här är Julles idé :)) men det kanske är svårare än jag tror XE

Iaf.. Nu ska jag "varva ner" -.- dvs, gå och fixa kex till moi.. kex <3



Kommentarer
Postat av: Sigge

Jag fattar inte, har jag fått dig att lyssna på Regina Spektor? Jag har ju fan inte lyssnat mycket på henne heller xD Men jag gillar det jag hört än så länge iaf :)

2010-04-13 @ 23:48:22
Postat av: Vilgot

Wie ^^ Regina Spektor äger! 8D

Här kommer mina favoriter för att du bryr dig!!!



one more time with feeling

on the radio

human of the year

fidelity

eet



^^'

I'm an interesting person! I really am! :'(

2010-04-14 @ 17:47:26
Postat av: Frida

Jag har bloggkommentarerna kopplade till mejlen, så får man ett mejl om nån kommenterar. Men det är störande när man vill svara på en kommentar från nån som inte har blogg, för då måste man hoppas på att dom går in och kollar på inläggets kommentarer igen.. Jag trodde att alla visste vad skavsår heter på norska! :O Nej men det står på förpackningarna och jag gillar att läsa på förpackningar :)

2010-04-14 @ 18:45:41
URL: http://fridawikman.blogg.se/
Postat av: Linus

Sigge: yes :) du embeddade Fidelity en gång.. och jag lyssnade på den.. och den var fett bra :o så jag lyssnade på mer.. för den var fett bra :)

Vilgot: Wee :D:D yes you are! ^^

jag gillar laughing with och samson också :)

2010-04-16 @ 00:05:44
Postat av: Vilgot

Ah. Dem är också bland de bästa :3

Och "better"

Hon har gjort mycket bra liksom ^^

2010-04-17 @ 14:55:06
Postat av: Linus

Vilgot:

Indeed :) Jag måste påminna mig om att jag ska köpa någon skiva.. vi måste stödja våra stora konstnärer ^^

2010-04-18 @ 17:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0