något

Okej... en "kompis" som jag knappt pratat med på tre år typ har bjudit in mig till hennes 18-fest i mörby via facebook.
Jag vill inte gå. för jag tycker inte om henne. och jag kommer verkligen inte höra hemma där, så jag kommer inte ha roligt.
Om det hade varit matilda, som är den jag känner bäst som skulle kunna ha en sån fest, så hade jag ändå inte velat gå. hade det varit matilda hade jag självklart velat fira henne ändå, men då hade jag velat hitta på något annat med henne.. själv. helst. förmodligen hade det blivit så att jag hade gått på festen iaf om matilda hade insisterat.. för matilda tar inte ett Nej när hon insisterar. men jag hade inte gillat det.
Nu är det inte matildas fest, och hon vars fest det är insisterar inte, och jag är inte ens så keen on att fira henne överhuvudtaget.. inbjudan är via facebook, hade jag brytt mig hade jag varit förolämpad för att det är grymt opersonligt, jag kan ju bara låtsas att jag inte sett inbjudan och så slipper jag skiten... vill hon verkligen ha mig där kan hon ju iaf garantera personligen att jag får inbjudan.
 men matilda vill att jag går.. och om matilda tänker insistera på att jag går så kommer jag förmodligen att gå :\ men jag kommer inte att vara trevlig. jag klarar inte det. jag måste anstränga mig som fan för att vara trevlig om jag träffar henne på tvärbanan på morgonen i typ tio minuter. jag kommer inte klara det en hel kväll.

Plutt plutt.. I-landsdilemman

Här kommer ett till... Imorn ska jag vaccinera mig mot Hepatit <3 Fööök.. jag tror jag får ta med min anka att bita i.. fant är för stor :\
kommer missa idrotten iaf.. och sen kommer jag att gnälla över att jag har tagit spruta resten av dagen :\
 Förlåt :( Ni får säga åt mig när jag blir olidlig.. helst lite innan jag blir olidlig

uch.. pessimistiskt inlägg :o Det har ju faktiskt varit en riktigt bra dag idag :) Riktigt bra..
 Så istället för att gnälla ska jag.. sova XD

Kommentarer
Postat av: Frida

Nu måste jag gå in och kolla hur man gjorde det där med mejlen.. Ja! Det är lätt, gå bara in på inställningar och där det är en massa ikryssningsrutor kryssar man i där det står "avisera nya kommentarer via e-post". Avisera?! Förnämt ord på nåt sätt. Men det är bara nya kommentarer på ens egen blogg, men det skulle ju vara sjukt bra om man fick från andra bloggar också för då kan man ju se andra människors kommentarer till det man själv kommenterat :) Dock lite jobbigt om man är den första som kommenterar Kissies bröstoperation och sen får man 3.200 mejl från andra som kommenterar haha.

Nu känner jag att jag ska ställa en fråga för att utveckla det här samtalet på nåt sätt. Vad gör du på fritiden? ^^ Världens tråkigaste fråga, men ändå. En bättre fråga är "Vilket djur skulle du vara om du var ett djur och varför?" för då får man reda på hur personen ser sig själv vilket ofta säger mycket om personen i fråga. Så den frågan ställer jag också :) Långa kommentarer ftw :D

2010-04-16 @ 14:09:10
URL: http://fridawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0