Grå i nord

Wee.. har fått låna pappas dator med internet i en stund så jag kan internet-uppdatera mig :D
Så nu är jag deprimerad för att ni har roligt utan mig.. klart ni har, fan va gnällig jag är.
Såg på DA att jag vann den där Första-April-tävligen som jag var med i ^^ Det var inte så många som var med iof och jag vann med en röst, men kul ändå :) Nu ska jag klura ut vad jag vill ha för något ritat åt mig XD Sånt som jag är så bra på... (a)

Har spelat Magic uppåt 90% av min lediga tid här, med min lillebror. han har gjort om sin lek fyra-fem gånger XD den senaste är faktiskt inte helt jättedålig. den kan vinna, om den har lagom med tur ^^
och jag har slagit ihop mina Ally-lekar till en lek..

Igår var vi i farmors hus och kikade efter om det var några saker som vi ville ha. Hade det varit senare hade det ju varit ett jättebra tillfälle att få en massa saker till när jag fluyttar hemifrån, men nu är det för lång tid tills dess för att förvara en massa saker i garaget. spec som jag inte vet när jag kommer flytta eller om jag flyttar till studentbostad eller så.. Jag tog iaf Tre porslins-dockor som brukade sitta i köket. När jag var liten fick jag alltid en när vi åkte hem därifrån och nästa gång vi kom hade Mimmi köpt en ny, sen så slutade jag få dem när jag blev "för gammal" XD så det var nostalgi. Så hittade jag en gris-häftapparat xD en jätte-klänypa och så fick jag en av hennes telefoner (hon hade typ 4 st... så stort hus xD) en röd, med nummerskiva :D håller tummarna för att den funkar. Sen pratade vi lite om vad som ska hända med hennes dagböcker. Det känns liksom inte som något jag har rätt att fråga efter, om någon av hennes barn vill ha dem så ska de väl få det, eller om de tycker att de ska slängas för att de är privata eller nåt.. men jag skulle jättegärna ha dem, och jag tycker verkligen att de ska sparas. Jag skulle inte vilja att någon slängde mina dagböcker när jag dog, om ingen ville läsa dem, fine.. men om det fanns någon enda som skulle vilja ha dem eller skulle vilja att det sparades så skulle jag vilja att den fick göra det. När jag är död spelar det ju ingen roll att det är privat :o

Nu ska jag äta.. kommer imorn. hinner jag träffa någon då eller är alla upptagna?
Puss å knull //Linus



                                                                                         Varför?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0