Who Says?

Idag har jag spelat schack (och jag är fortfarande osäker på hur det stavas) yay.. fast det är kul :) när man orkar engagera sig xD Jag orkade inte engagera mig hela tiden.. så det gick lite åt skogen ibland och då räcker det inte med engagemang för att ta sig ur den skit man försatt sig i XD well well.. jag vann någon match

Igår fick jag träffa Emelie, yay :D
Inte så länge dock för jag spelade magic med familjen och sen skulle hon iväg kort efter jag kom.
Vi andra såg 2012... mindre bra film. Det var mest 'jävla röta' genom hela filmen. men den var visuelt snygg iaf.. och som sagt så gick den att håna, vilket är kul. och sen ser jag ju sällan på film för filmens skull heller. Det var mest kul att träffa folk igen sen jag varit borta.

Tidigare på dagen var vi (jag, Jens, Robert och Fredrik) på IKEA och åt frukost i form av pizzor och mjukglass. Det är ju lov..

Ne nu ska jag inte skriva mer :) för jag har inget mer att skriva

För att jag vet precis hur din näsa ser ut.


Kommentarer
Postat av: Vilgot

Samma här. Hur fan stavas det?? o.o

2010-04-10 @ 00:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0