Chappy

Fan va glad jag är!
Jag är så glad att jag känner att jag behöver skriva det här inlägget så det blir symetriskt.. i mitten.. vad kallas det? Centrerat?
Jag är glad för jag har gått upp klockan 7 och tagit mig till skolan för att leka Dink-Donk med SP och Media-tvåor, som jag inte direkt bryr mig något major om men som till större delen var fett trevliga och snälla och jävligt bra på Dink-Donk för att aldrig ha kört det förut. Sånt gör mig stolt.
Jag är glad för att jag har folk som vill sitta med mig på lunchen, som tjejen med jävligt häftigt hår och ännu häftigare Pac-Man tröja också visade sig ha sen men som det först verkade som om hon inte hade. Jag tycker om folk som vill äta lunch med mig.. De har vackra kåt-blickar :D
Jag är glad för att när jag kom hem fanns min säng kvar och jag kunde sova i den och när jag vaknade fick jag titta på tv och måla klart min inte speciellt vackra tavla och det var ingen som tjatade om en massa saker som jag skulle göra.
Jag är också glad för att min lillebror plockade undan efter maten så att jag kunde åka till rålis och träffa trevligt folk och se en fin/lite sorglig/lite irriterande/lite rolig/lite äckligt tänkvärd/men mest fin film om gay-rörelsen i San-fransisko på 70-talet och sen titta på när de torktumlade sig själva eller häckade i ett träd.
Jag är glad för att vi orkar ta oss tid att gå hem, fast att det går diverse komunal-komunikation, för det är jävligt trevligt att gå och det är trevligare att gå tsm.
Jag är glad för att ingen nyvaken grinig person tyckte det var mitt fel att jag var tvungen att väcka hela familjen när jag kom hem för att någon hade satt på säkerhetskedjan fast att jag var ute.
Jag är glad för att psykopat-kaninerna i mitt skissblock inte kommer srypa mig inatt med sina slipsar, vi har en överenskommelse.
Jag är glad för att jag får lägga mig på bra humör.
Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

yay! :D. Jag blir också glad när jag ser att sängen är kvar när jag kommer hem :D

2010-08-21 @ 16:10:12
Postat av: Bildrebecka

Haha jag blir superglad när jag ser att sängen står kvar xD

När jag var i skåne var det inte alltid fallet nämligen, den var alltid borta -.-

2010-08-23 @ 12:40:44
URL: http://bildrebecka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va sorgligt -.-.

skånigar, skåningar...

haha

2010-08-23 @ 19:42:49
Postat av: Vilgot

Du verkar väldigt tacksam för saker. Har du haft en nära döden upplevelse på senaste tiden?

2010-08-24 @ 00:12:52
Postat av: Linus

Shit anonymt folk :S XD

Yeah, sängar som inte smiter is tha shit! ^^ skånska sängar kan dra till danmark om de ska va på de viset :Y

Vilgot: en undermedveten möjligtvis.. jag har såna dagar ibland

2010-08-24 @ 17:55:56
Postat av: Bildrebecka

Skånska sängar e fan inte o lita på :O

Och jag driver inte när jag säger att den försvann...den försvann verkligen påriktigt :O

2010-09-02 @ 19:43:11
URL: http://bildrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0