Sverige-monstret

Blää... jag är grinig, grinig och lite små-förbannad. Jag har inte pratat med Philip på hela sommaren och igår när jag läste igenom alla våra msn-konversationer förra året för att leta reda på hans nummer (som jag blev av med när mobilen blev stulen) så upptäckte jag hur mycket jag saknade dem... bajs -.- Jag blir arg av sånt
 Hjälpte knappt att vi var på Albins spelning på 08, som var fruktansvärt awesome! jag var grinig ändå...
Bör väl sova nu så det inte äter upp mig...

Vi såg film hos Jens på kvällen... alla som läser det här var där, eller vet iaf om att det hände -.-
 Emil följde mig en bit på vägen hem sen, vi diskuterade filmer. Kom fram till att vi inte ser några skräckfilmer längre... det gjorde vi så gott som uteslutande ett tag. Vi kom dock inte fram till vad vi tyckte om detta turn of events XD Sen drog jag snabbversionen av Slepless in Seattle för honom, kombinerat med varför jag inte tål den filmen. Jag tror jag och Emil har lite olika filmsmak (Ja Jens, jag har en filmsmak..) men jag tycker om att se dåliga filmer också, sleepless in seattle tex XD Det är nästan så att jag föredrar att se såna filmer när man ser film med folk. En riktigt bra film blir lite förstörd av att vara filmkvälls-film, för är man ett gäng så är det alltid någon som ska påpeka saker och fokus ligger inte helt på filmen. Inget ont mot det, det är trevligt, men då får själva filmupplevelsen stryka på foten lite och då kan det lika gärna vara en dålig film för då bryr man sig inte om det. Men är det en bra film är det ju ändå trevligt :) så alla filmer funkar... ^^ Praktiskt

nu sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0