Coxie & Bambi

Hehe ^^ Reklampauserna är mycket kortare på natten :) Trevligt
 Sitter och tittar på sista halvan av Tokyo Godfathers. Söt film.. och äter kex! Score! :D

Idag har jag varit och sett Prideparaden med Sigge, Calle, Emil och Emelie. Mycket skojj :D Jag, Emil och Calle följde efter tåget till gärdet efteråt, dels för att se ifall vi hittade igen Christian som vi sett i tåget (han var där med sin antifaschist-tjolahopp) och dels för att leta upp en tjej vi sett bland centerpartisterna som Calle tyckte var snygg.. vi hittade tjejen xD men Christian hade dragit iväg någon annan stans.
Sen gick vi hem.. jag köpte en glass och Calle köpte en påse biggaroer, eller hur det nu stavas.. och proppade en tom ölburk full med dem på tunnelbanan.
Sen på kvällen träffade jag.. folk.. i aspuddsparken, vi spelade basket en stund, sen badade vi och sen såg vi sin city.. äntligen xD Jävla cool film!

 Nu ska jag sova! Det är snart tidigt :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0