Pasta!

Jag har ätit pasta till både lunch och middag idag, fast igår :\ (ointressant fakta #1)
 Min plan för gårdagen var att dra in till stan och fixa grejer jag behöver till skolan (Blääh :\) Men Julle var sjuk vilket betydde att jag inte hade sällskap och jag Hatar! att vara inne i stan och göra ärenden själv, klarar inte av sån shit så jag drog och badade med Jens och Emil.. och Moa :) Det var trevligt, som det brukar vara att bada (fan va min dator hackar.. *döda!*)
Sen gick jag hem till Emil och fick middag, Frank och Franks Spanish Lady skulle tillbaka till Linköping (exotish) så de hade lite brottom med att äta och så :\ jaja :) det var god mat.
Vi skulle träffa Becka och Mishka och whoever de hittat att dra med (being en Hanna och Moa) vid 8 i aspuddsparken så efter vi ätit och klockan bara var lite över 6 drog vi till jens och såg på när han fixade ett sun-gem(?) till Soul Calibur.. sen var det dax att dra (tog det så lång tid? :S nää... vi skulle hämta upp Micke vid tunnelbanan också först, och sen gick vi och körde vägg vid skolan ett tag.. där tog tiden vägen ^^) Vi spelade basket ett bra tag. först bara jag Jens, Emil och Micke, medan de andra picknickade. Sen var de med också :) och gabbe kom och var med han med. Det var kul ^^ Sen badade vi... det var kallt. sen lekte vi lite lekar och shit och sen åkte vi hem ^^ Weee
Och nu är jag hemma ^^ skriver dagbok lite, ligger efter igen :\ Men när den här är slut ska jag inte skriva på ett tag har jag kommit fram till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0