istället-för-plugg-inlägg

nu ska jag skriva en engelska uppsats på 350-500 ord (det är därför jag bloggar, ni känner mig)
jag ska börja skriva efter maten.. men jag är lite bummed för jag har inga pluggkakor :( får klara mig ändå. har haft en fin dag så de e lugnt.. :D

Hittils har vi nästan bara haft nya lärare.. Igår hade Jag och Julle japanska med martin, och idag på Projektarbets-tiden hade vi Olof (som vi träffade igår XD) annars hade det bara varit nytt folk. Lite svårt att säga vilka som verkar bra och inte än.. men jag tycker inte om Filosofiläraren :S han var obehaglig och.. inte kul. Men det är ingen annan som jag stör mig på än iaf :) score!

Och det har vart ap-god mat bägge dagarna också ^^ Yay!

Kommentarer
Postat av: Gnarlpine

Filosofilärare är alltid obehagliga! Jag tror att dom måste vara så, det tillhör liksom ämnet :o

2010-08-27 @ 16:16:13
URL: http://gnarlpine.wordpress.com
Postat av: Linus

De skapas i en liten fabrik i trelleborg... det har min mamma sagt :D

2010-08-29 @ 03:37:49
Postat av: Gnarlpine

Självklart gör dom det, din mamma är en vis kvinna.



OCH JAG VILL OCKSÅ HA JAPANSKA!

2010-09-02 @ 21:22:58
URL: http://gnarlpine.wordpress.com
Postat av: Linus

mycket vis ^^



Jag kan smugla in dig i min heta gris-väska (du får plats jag lovar) :D

2010-09-02 @ 22:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0