Sov gott

Nu är jag sådär jävla glad igen..

Att cykla hem gick mycket kvickare än jag trodde... egentligen borde jag lägga mig nu men jag vill inte sova bort den här känslan, och det vet jag att jag kommer göra när jag väl går och lägger mig.
 Men jag kommer ju inte vakna upp deprimerad (om jag inte drömmer att jag hittar en tiokrona och för den tiokronan köpper jag ett paket tuggummi som jag stoppar i mig, alla utom ett som jag ger Sigge i utbyta mot hans slips, sen försöker jag blåsa bubblor för jag är kass på det och det är kul att öva men jag kan bara göra det när jag är själv för det ser otroligt puckat ut. jag övar i en gränd och så råkar jag spotta ut tuggummit.. för att jag är riktigt riktigt dålig på att blåsa bubblor.. så det fastnar i väggen och sen kan jag inte få bort det så jag går därifrån och lämnar det, men glömmer Sigges slips som jag försökt få bort tuggummit med. sen kommer det en kille som försöker våldta en tjej men hon fastnar i tuggummit och när killen har våldtagit henne mördar han henne och polisen hittar mitt dna på tuggumit så jag blir misstänkt för att vara inblandad även fast jag omöjligt kan ha våldtagit en tjej. så polisen börjar snoka bland mina kompisar för de antar att gärningsmannen är någon jag känner och de upptäcker att Det finns Dna från Sigge på hans slips som de antar tillhör gärningsmannen, och de dömmer honom till elektriska stolen fast att han har ett alibi; han och Julle drack te och Pluggade Franska hela kvällen och natten. När Julle får reda på att Sigge är död (drömmar har kvicka rättsprocesser) hoppar han från bron vid slussen, bara för att trotsa det självmordssäkra staketet. Detsamma gör Jens, Robert och Agnes, fast Jens landar på en lasbil som fraktar madrasser till norrköping och överlever. Emil anklagar mig för att ha mördat tjejen och satt dit Sigge eftersom jag själv inte har något alibi, men eftersom jag går fri tar han lagen i egna händer och kväver mig i sömnen med en röd fleecetröja. Jens får tre veckor senare reda på att det fanns gifter i madrasserna och att han nu har fyra dagar kvar att leva så han bestämmer sig för att se hur långt han hinner simma över atlanten innan han dör. Emelie blir grovt traumatiserad och när nyheten om att polisen tabbat sig, (flickan var inte död, hon vaknade upp och kunde berätta att våldtäktsmannen var hennes morfar, vilket rentvår både Sigge och mig) når henne flippar hon och hugger ner ett antal människor med en brandyxa inne på Willys. Emil överlämnar sig själv till polisen, blir inlåst men bryter sig ut och in i bevismaterial-förrådet och hänger sig i Sigges slips.) så jag kan lika gärna gå och lägga mig
 Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Vilgot

xD

Wow. Det där är material nog till att vara en sammanfattning av en väldigt konstig långfilm.

2010-08-31 @ 22:53:34
Postat av: Linus

haha ^^ den skulle jag vilja se...

2010-09-02 @ 18:21:40
Postat av: Bildrebecka

Haha en japank tecknad film xD

Dem e alltid twistade...o skulle va kul o se folk du nämt som anime figurer x)

2010-09-02 @ 19:41:20
URL: http://bildrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0