Julinlägg.. så ska det vara

Nu är det inte Julafton längre!
Fast det är ju fortfarande Jul.. Yay ^^

Har firat med bara familjen för typ första gången någonsin! Det var trevligt.. Alla får se de de vill se på tv och det behöver inte bli så jävla uppstyrt. Way!
Bästa delen med just nu är ju att det är lov iaf ^^ Party party.

Satt uppe till 7 igår och tittade på Polarexpressen. Jag har något vagt minne av att jag typ gjorde det förra året också. trevlig tradition :D ska hålla på det tycker jag. Lite.. när det passar.




Orkar jag spela wow nu? Kanske.. om jag orkar hämta datorn. Borde passa på för det kommer vara krig om datorn nu ett tag. Tommy fick Age of Empires och StarCraft II i julklapp så han kommer vilja ha datorn mycket!

HUppa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0