MAT

Varm dryck Varm choklad från.. öh..stället vid gullmarsplan ^^
Kall dryck Tranbärsdricka.. fan va jag kan dricka hur mycket som heöst av det. Allt annat blir man trött på..
Alkoholhaltig dryck Cider smakar ju itne så mycket alcohol så.. xD
Drink Cola med en citronskiva.. då är det fest!
Pålägg Ost.. min special-ost som ingen annan kan skära ordentligt, och tomat och sallad.. vanlig sallad. ibland leverpastej.. det har vi inte haft på länge, och marmelad
Grönsak Tomat
Frukt Clementiner
Bär mullbär xD
Krydda yeah.. kryddor kan ju jag.. imte så mycket
Godis Choklad! det funkar alltid.. vilken kvinna jag är
Snacks Lättsaltade chips! Jag tycker om Emelie! Do not let her go Sigge!!
Choklad Tryfflar.. som finns i en röd kartong på godisaffären vid hötorget xD Jag tittar itne vad godiset heter jag bara äter xD
Ost Hushållsost :D
Sallad hmm... är inte så mycket för sallader..
Tårta Prinsesstårta! Marsipan <3 Haha xD fan det är många av de här som skulle kunna gå oändrade från Emelies lista
Bakverk Mina-möra-kakor
Sås god brunsås är fan ganska genialiskt
Glass Sias kaktus citron sorbet.
Snabbmat Pizza... ^^
Flingor coco-pops om man inte ska ha dem i någonting xD Annars äter jag ju K-special.. spännande spännande
Pizza Calzone utan skinka.. min familj frågar mig inte ens längre
Naturgodis/Nötter torkad annanas och torkade jordgubbar. och chokladdoppade nötter
Soppa Fisk och potatis i buljong -soppa xD
Utländskt kök Kinesiskt.. särskillt äkta kinesiskt. Fast svensk sötsur sås är ju awesome också ^^
Halstablett/Tuggummi Extradrops med äpplesmak.. eller vilken halstablett som helst med äpplesmak. Äpplesmak är gott!! Det smakar inte alls äpple xD
Äter inte Broccoli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0