Födelsedag!

Så var man 18 :o
Lite vemodigt.. men coolt. Jag känner mig redan massor med häftigare, sitter tex i telefon med Jens på skype just nu.. Bara Jens.. SKITLÄSKIGT!! men jag klarar mig fint :) fast att han är farlig :o
På tal om telefonsamtal så lät Albin bli att ringa och gratta mig för han visste att jag tycker det är jobbigt ^^ Tyckte jag var en fin present :)

Blev väckt klockan 9 av min familj och fick ett "Ditt rum är stökigt!!" slängt i facet tillsammans med en bukett blommor. Härligt splittrade budskap där. Tycker om min familj ibland. (Albin och Vilgot tyckte att det var charmigt iaf så TAKE THAT!! MOHAHAHAHA!!!)
Sen fick jag gå ut i vardagsrummet och titta på julkalendern och öppna paketer! Paketer!! wee ^^ Julkalendern är också wee.. fast nu har Jens Persson lämnat Hotellet :(
Sen lallade jag runt en stund, smsade med aldeles för många sammtidigt för att se till att de kom och åt pizza med mig på kvällen. Fick ett lite hjärtskärande sms från Jens som jag hade glömt bort/omedvetet antagit hade tillräckligt med koll eller kontakt med Julle eller nåt xD Jag vet inte.. det var fint.. jag tyckte det var roligt :)

Sen hittade jag High School Musical 3.. svenskdubbad!! Mer awesome än så blir det inte xD Huwa
Precis när den var slut kom folk.. inte bara i tid utan en jävla bra bit tidigare :S Hjälp liksom.. vafan är det om?

Så åt vi pizza och spelade super smash och tittade på den otroliga vandringen med Martin Timell.. jag tycker om Martin ^^
Trevligt var det på alla sätt och vis iaf.
Men nu har min dator hängt sig när jag försöker spela wow... Det är lite elakt tycker jag.. Den äter min Trial-tid! Bullshit!
Jag ska stämma någon tror jag.. sen, när jag har tid ^^ Frågan är vem.

Hoppas mamma och pappa inte blir alltför sura på mig imorn för att det ser ut som kaos i lägenheten :( Det kan vara en födelsedagspresent att de städar? eller att jag städar imorn? eller nåt.. blajblaj

Kommentarer
Postat av: Agnes

Oj, visste inte att du fyllde år igår, men grattis! :)

2010-12-19 @ 11:44:52
URL: http://agnesmasterworks.blogspot.com
Postat av: Linus

Tacktack ^^

Det är inte lätt att veta det där med folks födelsedagar när man inte har facebook ;)

2010-12-19 @ 18:34:09
Postat av: Agnes

Hehe, guess not. Men jag tänker inte skylla mig själv. I blame society.

:)

2010-12-19 @ 20:26:00
URL: http://agnesmasterworks.blogspot.com
Postat av: Bildrebecka

Grattis Cizzi! :D

2010-12-21 @ 12:33:16
URL: http://bildrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0