K to the urt Kurt

Den här gången tror jag att jag har överträffat mig själv.
Klockan är 7.. jag slutade spela wow för ungefär 4 timmar sen.. vad har jag gjort sen dess? Jag har tittat på "Banelings" och "SCV-Love song" .. over and over and over and over! jag insåg just nu att det gått flera timmar när jag såg en i komenarfältet som sa att han också suttit och växlat mellan de två låtarna i timmar :P Jag är dum i huvet!
Nu ska jag sova iaf ^^ Australienaren som jag hade en väldigt civilicerad (jag är chockad.. är det inte intrenet så säg?) argumentation angående eventuella ekonomiska baktankar med låtarna har officellt avslutat diskussionen då vi inte hade mer att säga varandra. Trevlig kille :)
Så yeah xD Gonatt ^^

NYÅR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0