Tisdag

Idag blev jag glad när jag kom hem. det låg nämligen ett brev till mig på hallmattan. Men inte nog med det.. det var ett inplastat brev. Det är nog något av det coolare i brev-väg jag någonsin varit med om.
Dock var det inte Sara som hade stått för inplastningen (resten av brevet var från sara) det var posten. Saras brev var för ballt för posten så kuvertet var mos xD Men det var så fint så fint ändå ^^ Därför hade posten plastat in det för att det inte skulle läcka överallt.
 Jag har lite teorier om att antingen jag eller Sara.. eller båda två.. blir bevakade av Säpo och FRA och alla möjliga hemliga underättelsetjänster.. Alla på samma gång, och de jobbar inte Med varandra utan Mot. så när det kommer ett brev blir det slagsmål om vem som ska få läsa det. Och när man slagsmålas så går saker sönder :( Osmidiga fucks är vad de är de där underrättelse-puttarna..
Men jag har iaf mitt brev och min Rolandz-kondom, den förgyllas och ställas i glasmonter!.. Lyckligare kan ingen vara :D

Eller tja.. jag kunde ha inte behövt skriva ett svenska-tal idag. Då hade saker och ting varit en hel del gånger trevligare.
Men det kunde vart värre ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0