Gammal goding

Här är den igen! minst tredje gången jag gör den här listan. Förmodligen har jag gjort den mer. Jag kan samla ihop alla varianter av den här listan som jag har skrivit under mina tre år på Gymnasiet och så kan vi se hur mycket jag har utvecklats. Party? I think so xD



1. Namn - Jenny Cecilia Wallin.
2. Bor - Årsta
3. Syskon - Lillebror. Fanskap med otroligt gehör.. Fusk säger storasyster
4. Ålder - Fyller 18 om 10 dagar
5. Född - 18 December 1992
6 Ögonfärg - Blågråaktiga.. typ? lite grönish kanske de också är 
7. Längd - Är jag kortare än Emelie? Yay ^^ Fast det var länge sen jag mätte de där 168 centimetrarna
8. Skostorlek - 38-39.. 40 om jag vill ha 7 lager raggisar ^^
9. Höger eller vänsterhänt - höger... fast jag sög på vänster tumme xD jag kunde höger och vänster på den tiden. Sen när jag vande mig av vid tummsugandet blev det plötsligt mycket jobbigare xD
10. Stjärntecken - Skytte..
11. Hårfärg - mörkblondt.. råttfärgat
12. Födelseort - Stockholm..

DAGENS..

1. Låt - Time to pretend och Kids med MGMT
2. Saknad - Sovmorgon
3. Kläder - Pyjjamas. matildas gamla tjocktröja och benvärmare som mamma stickade förra vintern
4. Smink - Ja jag såg den här videon på youtube och så tänkte jag att det där måste jag prova!
Hehe xD Cooling iaf
5. Underkläder - blååa. Matildas gamla.. är det stört?
6. Mat - Kakor och smörgåsrån
7. Köp - Jag var sugen på en kycklingmacka från skolans kafeteria men det blev inte så
8. Göra sen - Sova.. ganska direkt antagligen
9. Godis - kakor! Fast jag hittade en risen från tidigare i höstas. Aktion till höggstbjudande. Jag kan minsann inte äta risen längre :(
10. Pinsammaste - Inget pinsamt idag.. nope nope

SVARA ÄRLIGT

1. Tycker du om att plocka svamp - näää... men att äta svamp är mys :)
2. Tycker du om godis - Ja :D:D GODIS!! fast kakor är nog lite mer awesome
3. Hur många gånger i veckan äter du godis - Då jag ser film hos Jens.. det är inte alltid vi har godis iof.. men ungefär en-två gånger i veckan
4. Äter du oftast nyttig mat - Nää.. men jag äter inte så mycket av den nyttiga maten
6. Är du stark - Starkast
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - näsan
8. Tycker du att du själv är söt/snygg - Nej, men jag har börjat tro att andra kan tycka det. Helt hopplöst på självkänsle-fronten är det inte.
10. Du ger mycket komplimanger till andra - nope... jag suger på att både ge och ta komplimanger
11. Är du nöjd med ditt förnamn - Nää... långt och tråkigt
12. Du tycker att du själv är smart - På vissa sätt. Logiskt tänk har jag iaf.
13. Vad är det sämsta hos dig - Det där med självdiciplinen måste jag hålla med om... opraktiskt egenskap
14. Vad är det bästa hos dig - Att jag inte tar åt mig (längre) och har nice självdistans.. inte för att jag skyltar med den. Men det betyder inte att jag inte inte tar mig själv på allvar.
15. Har du bra självförtroende - nää.. oftast inte.
16. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn? - 6-7?
17. Du tycker om att vara med killar - Fråga? Jag föredrar de flesta killars sällskap framför de flesta tjejers.
18. Känner du dina grannar - Några av dem.. inte alla.. vi har så många grannar :P
19. Vad har du för färg på dina underkläder - Ah.. genomtänkta listan är genomtänk
20. Använder du BH varje dag - Nää.. jag behöver väl det egentligen bara när jag idrottar (fan va jag inte förtår mig på Sport-toppar..  stödfaktor: inte ett jävla piss) men jag har det ganske ofta ändå. Går lite i perioder det där.
21. Svär du ofta - Ja, men jag anväder sällan svordomarna som svordommar.. men jag kör dem som förstärkningsord 24-7
22. Gillar du skolan - Skola är nice och inte så jävla ansvars-krävande. Så länge det inte är 6 prov på en dryg vecka.
23. Har du någon gång skolkat - Oh ja. Var det Jens som inte riktigt trodde mig när jag sa det?
24. Spelar du något instrument - Jag har spelat på instrument. Men jag spelar inte xD
25. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Bild och Form, Teater, Kör, Cirkus, Simhopp, Yoga, Scouter, mer Teater och Bild och Form, Bas.. säkert fler men inget jag mins just nu
26. Har du några tatueringar - Inte än... funderar löst.
27. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag? - två-tre gånger kanske. En när jag borstar tänderna på morgonen, en på kvällen och så råkar jag väl säkert på en spegel någon gång mer under dagen.. 

BRUKAR DU...

1. Sova -
 inte tillräckligt
2. Ta mediciner du inte borde ta - Jag tycker om den här frågan ^^
3. Snusa - Nope
4. Dricka - Nope
5. Skada dig - Nope
6. Klä dig i svart - Nope
7. Hata folk - Nope
8. Lita på folk - Jooo... det gör jag ju. Fast kanske lite resrverat ibland
9. Skada dig med flit - Nope
10. Drömma mardrömmar - JA! Hatar det! :(
11. Gå i skolan Yeah xD Och jag älskar ordet; shenanigan.
12. Gå i kyrkan - Nope. fast det vore lite mysigt. var ju jävla trevligt när vi var på orgelkonsert-grejen där Albin jobbar
13. Vilja dö - Tycker om den här frågan också ^^

NÄR...

1. Åt du senast - JAg äter kakor at the moment
2. Läste du ut en bok senast - Måste ha varit Främligen av Albert Camus som vi läste till Filosofin
3. Köpte du något senast - Söndags.. nää.. lördags köpte jag skit. Inget i Söndags
4. Svor du senast - "var ju jävla trevligt när vi var på orgelkonsert-grejen där Albin jobbar"
5. Sjöng du senast - Fick traska hem från aspudden i Söndags. Sjöng för full hals hela vägen hem. Fan va nice det är ^^
6. Klagade du senast - vet inte :S
7. Klantade du dig senast - hur grov klanting är vi ute efter här xD Jag klantade bort en löpare när jag och Jens spelade shack på lunchen idag. Och sen satte jag mig i en riktigt pissigt sits som jag bara väldigt barely klarade mig ur. Jag blir lite övermodig när jag spelar shack (jag vet fortfarande inte hur det stavas xD) mot någon som inte är Tommy eller Matilda :P Både Jens och Julle är bättre än jag ger dem cred för (yeah.. de enda jag har spelat mot förutom Tommy och Matilda xD) så jag tror att jag har råd att lalla omkring men det har jag inte. En miss i shack avgör väldigt mycket. Som tur är så är man på den nivån att båda klantar sig ett par gånger per match iaf. När det är på högre nivåer så är man ju körd direkt om man klantar sig.
Annars tappade jag kex på golvet nyss... det var okså lite klantigt.

HAR DU...

1. För många vänner -
Jag har tillräckligt för att klara mig xD
2. Förföljelsemani - Det där med att gå ensam på natten stör mig inte ett skit faktiskt. Har aldrig varit rädd de gånger jag gått hem själv mitt i natten.
3. Någon annan psykisk sjukdom - Massor ^^ Nää... jag har nog vant mig av vid de flesta små psykoser jag hade för mig? 
4. Skadat någon - Jag har skadat alla!!!! XD fast lite våldsam är jag nog. tror inte att någon har bestående men dock :)
5. Färgat håret - inte för tillfället, men förekommit har det gjort
6. Några piercnings - öronen.. räknas det? Piercings är jag inte intresserad av. Om jag fick göra om det skulle jag nog inte ta hål i öronen heller. inte för att det spelar någon roll nu men..
7. Några tatueringar - Nööu.. men fan va tufft det vore med en morot någonstans
8. Egen dator - Joo.. den är väl inte helt min kanske.. men så gott som ^^
9. Gjort bort dig rejält - Näää.. inte direkt. De få gånger jag känner att jag har gjort bort mig, det är väldigt sällan det händer, så går det över väldigt fort. Det är en trevlig egenskap för min del.



Nu har jag inte massa fina bilder mellan varje del som Emelie hade.. ni tycker om mig ändå? :(


Kommentarer
Postat av: emelie

Ja, du är kortare än mig :D men inte så jättemycket kortare ^^

2010-12-09 @ 19:11:59
URL: http://heatwawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0