21.34!

Såg precis Sinnes Cirkus med Henrik Fexeus (sigge har lånat hans bok av mig, så vet nog de flesta vem jag pratar om..) grymt jävla awesome att se! Han sa specifikt åt oss att inte berätta vad han gjorde så jag ska inte avslöja något. men han la upp det jävla snyggt så på slutet satt jag och grät, på rikigt. det var galet. Jag antar att de flesta av er inte kommer att se den så jag kan ju berätta mer ingående om ni vill, men det tar jag inte här utan det får ni fråga om :)
 Jag skulle grymt gärna se den igen dock, så om någon skulle vilja hänga med på det vore det awesome. kostade dock en del :(

Yes, jag är grymt speedad över allt jag inte fattade hur det gick till (den jäveln avslöjade ju typ ingenting!) så jag ska distrahera mig med något annat nu :) Puss å KNull ^^

Kommentarer
Postat av: Sigge

Hur mycket kostade det? Jag är eventuellt intresserad:)

2010-02-21 @ 23:34:39
Postat av: Linus

Sigge: jag tänkte nästan det :) Det såg ut ett tag som om mamma inte skulle kunna gå, isåfall skulle vi frågat dig om du ville gå ist..

Tror att det var nästan 400 kr :\ men jag ska dubbelkolla med mamma. det är ju möjligt att det var för alla fyra i vår familj...

2010-02-22 @ 00:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0