Hjula

Sen typ Nyår har vi (Jenny, Jens, OskaR, Fernando, Julle.. klassfolk) försökt komma iväg och se bio, det blev äntligen av den här helgen xD Känns som det bara varit mitt fel att det inte blivit tidigare..
 Det var trevligt och det var ingen dålig film. inte jättebra heller.. men jag var inne i den iaf :)

Imorn är det Alla hjärtans dag.. vilket gör att jag inte kan spendera dagen som jag brukar spendera söndagar. Funderar på att köpa en påse gele-hjärtan och se om jag kan pracka på dem på främlingar på stan ^^ Ska se om jag kan få med mig någon som inte har flickvän/pojkvän/mass effect2/middag med en britt.. för tillfället.
Förmodligen kommer jag komma på att jag borde städa mitt rum och göra det istället. XD vi får se hur det artar sig..
Skulle kunna göra ett kort och dra och hälsa på mamma på sjukhuset också.. jobba på mitt sjukhus-"obehag" lite.

nu ska jag öva på Swimming to the other side och sen ska jag väl sova.. inte så mycket att va uppe för just nu


Kommentarer
Postat av: Julian

Swimming to the otherside är niiiiiiiice! Fast skaffa capo XD

2010-02-14 @ 00:38:53
URL: http://thefishslappee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0