"jag lyssnar nästan bara på P1 nuförtiden, det är så muppigt"

okej.. det är inte sug på någon moped eller så. Men jag tycker ändå att min pappa är lite rolig ibland ^^

Skulle städa mitt rum idag så jag kunde inte följa med Emil å bada :( men jag städade iaf... lite.. jag är dålig på att städa :(
Vid 8 smsade Robert och undrade om jag ville gå på prommenad, det var försent för att damsuga då ändå så då kunde jag lika gärna gå ut. Vi (jag Jens och Robert) gick till coop från liljeholmen och sen till aspudden. tog en och en halv timme ungefär... ganska lagom
*klur* promenaden blev mycket längre i dagboken... XD
Jag dränkte en av mina växter idag XD den ser inte så pigg ut nu.. jag hamnade i andra tankar när jag vattnade och hällde vatten över halva golvet (ett steg frammåt två steg bakåt.. det är så det blir när jag städar XD)

Nä! nu ska jag leta upp mitt konto på poeter.se och eventuellt skriva nåt.. det var länge sen
                  Puss Å Knull C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0