Knickerbocker

Snökoas imorse!! Det var skitkul ^^ tyckte jag. jag hade läst igenom en av mina gamla dagböcker på morgonen så jag var på rätt sida, så att säga ^^ Jag gick runt och var helt salig över "kaoset" XD det var så gulligt alltihop, folk som ringde runt och kollade så att alla de kände var okej och inte satt fast under något tåg någonstans ^^ ibland gillar jag mänskliheten..
det var en stor del som inte lyckades ta sig till skolan, däribland Julle och Mario, fast Julle dök upp till bilden iaf :)
 Reza gick igenom Integraler på matten.. Jag fattade inte ett piss så jag blev deprimerad och gjorde ingenting på fysiken sen :\ mindre inteligent? yes! Fast pappa förklarade lite mer för mig efter maten sen ikväll och då vart allt lite klarare (även om jag fortfarande inte riktigt fattar så kan jag acceptera det nu för nu vet jag att det makes sence, jag har bara inte greppat det)
Sen har jag tittat på Dharma och Greg.. jag har saknat det men tvingat mig själv att inte titta på det för jag har inte tid... kollade massor på det när jag var sjuk i början av terminen. Sen har jag ritat också och haft Uh av Fujiya & Miyagi på replay nästan hela kvällen.. gillar den som fan ^^
 Men nu ska jag SOVA! sova är bra för hälsan har jag hört :) Puss å Knull //Linus!

Just det! Mamma har gjort klart en halsduk till mig! den är bästaste!! Lång och smal och färgglad :D:D


Kommentarer
Postat av: Julian

Men ö my göd, du hade inte halsduken :O

2010-02-23 @ 15:29:15
URL: http://thefishslappee.blogg.se/
Postat av: Bildrebecka

färgglad! :D Me like x'D...även om ja inte sett den x)

2010-02-23 @ 21:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0