Lista!!!!

Vad blir ditt namn baklänges? Ailicec... skittråkigt :(

Har du gjort en snöängel i år? Jens sa åt mig att göra en.. så jag gjorde en.. då sa han att jag var vek :(  fast det kan ha varit förra året....

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? Ett par timmar... när jag rönk-mojsade med njurarna.. det är det längsta jag kommer på iaf. Det var INTE kul!

Platt eller lockigt hår? Ganska vågigt typ...

Vad gör du när det regnar? gapar ^^

Vad har du för startsida på internet? Sigges blogg

Vem ringde du senast? pappa.. enligt min mobil, jag kommer inte ihåg det samtalet alls

Har du någon gång testat karate? Nää... men jag kan origami :)

Vilken mobilringsignal? vibration.

Minimorötter eller pommes frites? Att äta eller att köra upp i... men herre gud O.O vad är det jag säger?!

Första sporten du gick på? Jag gick på ballet! Och det är jag stolt över!! XD fast fan va de var tråkigt XD

Vad längtar du efter mest just nu? Ett rejält kn.. Men lägg av nu! Inget snusk på bloggen!

När åt du senast en fiskbulle? Läääänge sen :D:D

Vad drömde du inatt? Inget jag hade koll på när jag vaknade iaf... inga foster denna gång.

Vilken tv-serie är bäst? Jag tycker det är en lite väl personlig fråga att ställa på internet :Y

Kan du gå ner i spagat ? Om jag sågar av mina ben och lägger dem i ättiksbad i två veckor...

Vad åt du senast? Vindruvor... jag har avverkat två paket på två dagar XD

Höga eller låga strumpor? Ja

Vad är du mest rädd för i hela världen? Killen som styr mina skor med tankekraft

Läser du på baksidan av mjölkpaketen? Om det är en fin bild :D

Röd, grön, blå eller gul mjölk? Finns det gul mjölk? ^^ Tihi Jag dricker Laktosfri mjölk, den har ingen färg :D

Vad har du för färg på ditt påslakan? Just nu? Rött och Orange... mamma tycker inte att de färgerna matchar... *klur*

Vad ska du döpa ditt / dina barn till? Te om det är en tjej.. och Typpe kom vi fram till var det manligaste namnet på lunchen idag.. lång historia, Jenny betyder Hona.. Fast jag tror Jens tog patent på det XD så jag får väl hitta på ngt annat... unless....

Sommar eller snö? Sommar OCH snö :D fast utan snö :D

Snyggaste läraren? Tvinga mig inte att välja mellan alla puddingar vi har!

Är du mörkrädd? Inte om jag har sällskap :) och inte har läst Scooby-doo på ett tag xD

Har du någon gång haft på dig ett par kallingar? Yes, å de är orättvist mycket bekvämare XD

Riktig gran eller plastgran? Eller ingen gran.. eller granar.. eller grannar J

Godaste drickan till frukosten? Eller som vi säger på måndagar: ”alla som inte njuter av blomkåls-juicen åker raka vägen till tippen, OCH STANNAR DÄR!”

Vem kramade du senast? Hmm... Jens?

Älskar du att sjunga? Jag vet roligare saker XD Men det är jobbigt att lyssna på en låt jag kan utan att sjunga med XD

Duscha eller bada? Bada tar en jävla tid och jag brukar bara somna och nästan drunka så det är oftast inte värt det XD

Kan du ditt mobilnr utantill? Jo, jag gör nog det nu XD

Stockholm city, Metro ? Följde Metros diskussions-mojs ett tag. Blev inte lika kul när de designade om tidningen så att det inte fick plats lika mycket så nu läser jag bara Elvis

Hur tar du dig till skolan? Vid medvetande

Har du någonsin sminkat dig som punkare? Det har interäffat, Ja

Vad var det senaste som fick dig att skratta? Tja... såg family guy nyss

Vad blir du glad av? Kakor <3

Vem ringer du när du är arg/ledsen? BRIS

Vad skulle du behöva just nu? Ett rejält kn... men fan!! Stå i hörnet och skäms *pekar*

Vilken tid gick du upp idag? Halv 7

Vad var det första du sa i morse? Ingen aning :o Jag sjöng i dushen XD

Senaste låten du lyssnade på? I don’t think now is the best time – soundtrack från pirates of the carabeans 3

Senaste personen du tänkte på? The game..

Vilken parfym använder du? Ingen... jag har någon som heter Zip dock... borde ha den någon gång och se om det märks överhuvudtaget

Dagens dryck? Lingondricka... vi fick det tom i skolan

Vad har du gjort idag? Varit i skolan... Wehay! Följde Jens till banken efteråt

Var det kul? Oh ja! Banker är det bästa jag vet.. näst rabarberkräm. Var en grymt söt kille där dessutom (A)

Vad är du allergisk mot? Ingentig! Har gjort tester och jag ska vara alregisk mot gråbo... men jag känner fan aldrig av något någonsin XD

Var har du ont? I julles arm..

Var du glad igår? Tja... igår var helt okej

Vad ska du göra NU? Jag vill se pirates of the carabean 3!! Fast det kanske är lite sent?

 


Tihi!! Nu borde jag väl skriva nåt ordentligt också.. men jag orkar fan inte de ^^ Gonatt

Kommentarer
Postat av: Sigge

Du får nog "venta av" av lite snusk, sen är du tillbaka på spåret:)



FU förresten, jag förlorade The Game xD

2010-02-08 @ 23:28:52
Postat av: Linus

haha ^^ Ja vi satsar på det :)

2010-02-09 @ 17:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0