Tubthumping

Drog till Panduro efter skolan idag.. jag blev trött på falska anklagelser xD Hade ett presentkort på 400 kr, handlade för nästan 550 XD duktigt av mig... och då valde jag ändå bort en massa som jag tänkte köpa först..
Men jag införskaffade lite nya pennor och grunder till korten jag gör... de är slut yes så det blev nya såna för en hundring.. 20 st. vart fan har de tagit vägen allihop? jag kan bara komma på.. 1.. 2.... 3.. 4.5.. 6 stycken jag har gjort *klur* Nej 7! okej, då kan de nog ha gått åt XD

Så jag har suttit och pysshlat hela eftermiddagen istället för att plugga till kemiprovet som jag verkligen inte har koll på ^^ jag är awesome :D

Mamma är läskigt mycket förkyld :s hon har varit sjuk i drygt en vecka nu tror jag och hon är grymt mycket sämre än jag var.. hon kan knappt andas ibland och orkar inte röra sig eller någonting.. jag var mest bara seg för att jag tyckte synd om mig själv för att jag var tvungen att va hemma.. iaf efter helgen. Men mamma är helt körd, lite läskigt nästan..

Ska kanske ta å lägga upp något på deviant-art? Jens har fler faves än jag, så det behöver ju göras något åt.. XD

Bye iaf :) Puss å knUll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0