plug gah!

Sigge har spelat ut mass effect :D
  Jag sov i en timme drygt precis XD Jag vet inte varför... jag satt vid datorn och så bara somnade jag. så går det när man har datorn i sängen i guess..
 Fick ett sms nyss från Missionärerna som kom och lekte med oss på engelskalektionen i måndags.. jag funderar lite löst att gå till deras "English Hangout" imorn XD Mest för att jag har en liten crush på den ena killen (såg dem  i matasalen idag och han hejjade på mig) (A) men det vore lite kul. men ingen kommer vilja gå dit med mig och jag är osäker på om jag vågar gå dit själv :\ Ja, jag är feg

Vår Kemi-timme fuckade verkligen ur idag.. Vi diskuterade på lunchen och kom fram till att vi borde prata med klassen för vi kan förmodligen inte ändra på Sten.. så vi ska försöka låna tid av Reza imorgon och prata om det och se om vi kan försöka skärpa oss.. Sen så diskuterade vi att OskaR inte kan ta kritik :S XD



    Okej... varför sitter jag och tittar på tutorials om hur man gör bröst större med photoshop på youtube? XD

Nej jag ska läsa igenom historia lite, mycket.. fast det kommer ju inte hända
                                 Puss å Knull ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0