Utkast: Feb. 21, 2010

draftade idag (igår) :D och tänka sig, jag lyckades vinna hela skiten ^^ Är lite stolt över mig själv, men vafan, jag har ju faktiskt spelat ett tag nu, så så konstligt kanske det inte är att jag har blivit bättre.. men jag känner mig fortfarande som en nybörgare ^^

Förutom draft så har jag inte direkt hunnit med så mycket, efter att vi hjälpt Albin städa i ateljen så gick vi (Jag, han och Jens) till honom och tittade på Anders och Måns i ett par timmar innan vi drog hem för att vi blev trötta/behövde kolla igenom rollspels-mojs.. Och jag åkte för en gångs skull inte med sista tvärbanan hem ^^ de gånger jag går innan jag måste för att hinna med den brukar jag ändå alltid precis missa tunnelbanan som går innan.

Fick reda på att "metal" ursprungligen kommer från Albin. Jag har funderat över det ett tag eftersom jag har hört både Sara och Albin använda det. Att tänka sig att det har spridit sig mellan dem är inte svårt men åt vilket håll var inte självklart..

Nu ska jag se till att få slut på det jag skriver i dagboken.. jag är dålig på att komma till skott när jag sitter vid datorn samtidigt XD
Gonatt!! //Linus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0