Swimming to the other side

Möhöhö nönö ^^   <--FUCKING GUD!
 XD

Okej, jag gick upp halv 6 idag, somnade 12. sov på engelskan (gjorde inget för jag var ändå "ledig") åt ingen lunch och somnade nästan på tvärbanan hem XD Awesome dag XD Har drälllt omkring med Mario och Isak hela dagen typ :S (älskar ordet "drällt" XD)
 Lagade mat hemma xD jag är dålig på att laga mat ^^ men det gick att äta.. om man hade mycket dricka att skölja ner det med XD
Nu ska jag äta glass :D Ni får ingen ^^
 Och jag har bestämt mig för att bli betal-medlem på poeter.se, för jag vill inte byta konto :\ ska bara kolla upp hur jag gör det smidigt.. xD
      BYEEEEo *spränga östansjösjön* Puss å knull ^^
\\Linus

Kommentarer
Postat av: Julian

DET VAR JAG SOM SKREV "Möhöhö nönö ^^"!!! {Stolt som fan}

2010-02-24 @ 22:05:29
Postat av: Sigge

Hur visste jag det? Jo, för att jag knäpper med fingrarna som en jävla Lord.

2010-02-24 @ 22:18:15
Postat av: Linus

Julle: JA DET VAR DET!! Jag tror det bidrar till awesomenesset i det för det ska vara din röst och det hade det inte varit annars KLUR!

sigge: Jag vill också!! :*(

2010-02-25 @ 17:30:52
Postat av: Julian

Jag är verkligen skitduktig på att knäppa fingrar... om det är två saker som är jävligt bra med mig så är det fan det och min modellnäsa.

2010-02-25 @ 18:35:43
URL: http://thefishslappee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0