Pterodactyls

vaknade för en halvtimme sen (A) kom hem 8 (somnade på tvärbanen och åkte två stationer för långt XD) men mamma lät mig inte gå och lägga mig fören jag hade gjort en polisanmälan och spärrat mitt bibliotekskort så jag somnade inte fören halv tio... har alltså sovit i 8½ timme. och nu måste jag skriva hamlet.. wooo

för er som tyckte att det där var helt ologiskt så var jag och spelade spökboll inatt. det slutade vid halv 6-tiden och isaks och marios lag vann!!! De var grymma att se, clowner som hoppade runt som tokar. Isak och tynglagen har ju någon sorts deal.. han hoppade seriöst över bollar som han knaptt behövd ducka för XD De vann i finalen mot ett lag som betett sig sov svin hela tävlingen så de hade hela publiken bakom sig, det hela kändes jävligt bra.
Polisanmälan? yeah, min kameraväska, innehållande alla mina värdesaker (utom skåpnyckeln -.-) blev stulen, jag orkar inte ens va arg. Jag trodde inte att någon var så fräck att de tar en väska som det står en grupp människor precis brevid.. och de brydde sig om att ta kameraladdaren också, den låg inte ens i väskan. Det jag är ledsnast för just nu är faktiskt nyckelringen på mina nycklar och gris-reflexen, den var metal, och simkortet ^^ mest för att det andra är så stort så jag pallar inte greppa om det, men också för att det inte hade något jävla symbolvärde alls. Alla bilder på kameran.. utom de jag tog precis innan den försvinn.. laddade jag över till datorn precis innan jag drog. och jag har lärt mig att klara mig utan mina sms.. aldeles för många har försvunnit. Det var en konversation med Sigge som jag hade velat skriva ner, men jag minns den och jag tror jag nämnde den i dagboken så I'm good. och nycklar... inget symbolvärde där. Desssutom tror jag att vår hemförsäkring kommer täcka det här så nästan alla pengar får jag nog tillbaka och både mobilen och kameran trasslade ju så det var nog värt självrisken för att få nytt sånt
  OH FUCK! min ipod också... skrutt... men jag har ju faktiskt min gamla kvar
Iaf, bara jag köper ett nytt simkort och lånar mammas gamla mobil så lider jag ingen nöd. Så jag kommer få ett nytt nummer igen, och jag kommer behöva få alla andras nummer igen... utom Jens, hans kan jag utantill.. fast undra om jag inte var så smart förra gången mobilen gick åt skogen att jag skrev ner alla mina kontakter? så bara de som jag lagt till nyligen är borta borta.. typ Missionären xD
Hur som helst så klarar jag mig.. bara väldigt opraktiskt. Och vill ni mig något så lär jag gå att få tag i på msn eller här.. för ni vågar inte ringa till min hemtelefon?

Det är svårt att skriva Hamlet när man är gnällig dock :\

Kommentarer
Postat av: Sigge

My sympathies, fan va jag hatar sånt där asså......AAAAAHH! Nu när nån tog dina grejer och de där misslyckade aborterna höll på och förstörde för alla så känner jag en viss avsky för dåliga människor, asså mer än man normalt gör. FUCK!!!

2010-02-26 @ 21:57:32
Postat av: Linus

Jo.. fast jag orkade inte bli arg. Det var för mycket liksom. känndes lite fånigt när andra blev argare än jag över att mina grejer var borta XD

Men jo.. spolas ner i toan borde dem! "misslyckade aborter" ^^<3

2010-02-26 @ 22:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0