Fostrus maximus

hjälp! blogg.se har gjort om... cissi blir förvirrad :s
 Jag drömde en riktigt oroande dröm inatt XD jag somande halv tolv, sen vaknade jag en timme senare och då hade jag drömt massor! verkligen skitmycket! det var om helle och ett tvspel och fjortisar på ett tåg och en kamera och sen var det den oroande biten... Mamman till.. Eric.. i that 70's show kom till mig med en bebis, som inte var mycket mer än ett foster.. (den var typ tiny och.. såg ut som ett foster XD) "det här är ditt" eller något i den stilen som antydde att det var min unge.. foster.. whatever. uch.. "okej..." sa jag "men den är död" den typ rörde sig inte eller någonting... "nej" sa mamman.. vad hon nu heter "du måste stoppa ett finger i munnen på den för att känna att den lever" so I did... and it did... fråga mig inte hur det gick till. Sen skulle jag amma ungen medan jag satt och läste hamlet.. men den bara trillade ner i knät på mig hela tiden, jag blev jättefrustrerad och skulle just till att typ kasta iväg den (som sagt.. oroande jävla dröm O.o) när jag födde tre stycken likadana foster-päckel till + en liten, typ hamsterfoster-variant. jag la dem i en handuk och sen minns jag inte mer.
 Mario hade som Psykologiläxa att analysera en dröm så jag gav honom min att öva på XD han sa att jag nog umgåtts för mycket med småbarn XD
  Läskigt.. jag blir lite orolig för mig själv XD

Kommentarer
Postat av: Sigge

Jag tror ditt undermedvetna vill att du ska vara mer kreativ och produktiv xD

2010-02-04 @ 00:44:54
Postat av: Linus

jag tror mitt undermedvetna wants me to drive around and put babies on spikes XD jag är seriöst lite rädd för mig själv nu

2010-02-04 @ 01:13:06
Postat av: Julian

Hahaha put babies on spikes!! <3

2010-02-04 @ 21:47:35
URL: http://thefishslappee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0