Svingals farliga blick

HAh! jag ska göra sigges lista också. Jag håller mig till att vara förutsägbar.. det är det jag kan

Vilken livsfilosofi lever du efter?
Ät inte gul snö!

Vad har omvärlden för nytta av dig?
Man kan gömma sig bakom mig om det blir krig

Hurudana personer attraherar dig?
Personer med stora skor... för vi vet ju vad de säger om personer med stora skor ;) Annars har jag ju min lilla "framtandsfetisch" ^^

Ditt favoritämne när du gick i skolan:
När jag gick i skolan var det bild.. nu är det matte

Ett misstag du inte begår fler gånger:
Hädanefter har jag alltid fickan med mobilen i stängd när jag hämtar tandborsten..

Något hos dig som ofta överraskar andra:
Att jag bakom stängda dörrar ofta är ganska pervers.. :) Men det är inte så många som har koll på det

Vad gör dig nyfiken?
Saker jag inte vet! *fanfar* (andvände *fanfar* i min historiauppgift, hur badass är inte jag?) Som i när folk säger "jag har en plan" och sen inte berättar planen :Y Känn dig träffad!

Musiklåt som beskriver dig som person:
"Var ligger landet där det böjer banenerna?" ^^
 

Något som fascinerar dig:
Paprikor

På vilket sätt vill du skilja dig från andra?
Det skulle jag inte direkt säga att jag vill... Jag strävar inte efter att skilja mig från andra. Det finns folk som jag ser upp till och skulle vilja vara som, och det finns folk som jag inte alls skulle vilja vara som. Men skilja mig från "andra" nej..

Är du empatisk av dig?
Jag vill vara, men det händer inte allt för sällan att folks "problem" inte alls makes sence för mig. men jag är "empatisk i själen" (A) XD 

Något motsägelsefullt om dig:
Jag skulle inte tveka att göra något jag tycker är fel för att rädda mig själv eller människor jag bryr mig mycket om

Är du ytlig?
Jag noterar utseenden som jag tycker är utöver det vanliga.. åt båda hållen. Men de har ingen betydelse när jag umgås med folk... om det inte är någon som är så ful att den är obehaglig att titta på :/ tyvärr  

Har du komplex för något?
Längdkomplex.. fast det börjar gå över. Jag tror fan att Jens har retat bort det... och lite ålderskomplex.. men det är bara när folk fyller år, och lite grand när det kommer på tal...

Är du lätt att övertala?
Om jag verkligen vill/tycker eller inte vill/tycker något så blir det körigt, men i de flästa fall så är min åsikt inte så djupt rotad, oftast brukar jag inte ens bry mig om att framföra den.. och även om jag gör det så håller jag inte fast vid den så hårt. Jag föredrar att "bevara husfriden" ;)

Något du beundrar hos dina föräldrar:
Jag skulle inte säga "beundrar".. de har en del trevliga drag och så, men jag ser inte upp till dem.. jag är inne i den fina klichén "tånåringsrevolt"-perioden då ogillar mina föräldrar och allt som har med dem att göra av princip

Om du fick ärva en förmögenhet… I fiskar!
Skulle ge dem var sin liten hatt och sen skulle vi turnera under namnet "Two Camels in a tiny car"


Vad tar du som en förolämpning?
Naah... jag blir sällan förolämpad på riktigt. Skulle vara om jag upptäcker att folk underskattar mig brutalt.

Rekomendera en bra blogg:

Hah ^^ Well jag har Sigges blogg som startsida, så det känns liksom som det naturliga valet. Han skriver ofta, jag blir alltid lite irriterad när jag kollar en blogg som inte har blivit uppdaterad sen sist jag kollade den XD Borde väl vara någon sorts föregående exempel och skriva ofta.. men naah :/ det blir liksom inte så.


Kommentarer
Postat av: Julian

Hahahahah lol på "om du fick ärva en förmögenhet" XD

2010-02-04 @ 21:54:47
URL: http://thefishslappee.blogg.se/
Postat av: Sigge

Startsida? Wooooooow....

Jag känner mig cool xD Håller med om att det e jobbigt när folk inte uppdaterar, uppdatera mer! Haha

2010-02-04 @ 22:00:39
Postat av: Linus

julle: jag har alltid velat bilda en fisk-grupp XD



Sigge: haha ^^ det gör du rätt i! Sen räcker det ju inte med att bara publicera mer, men måste ju skriva saker som duger att läsa med XD

2010-02-04 @ 22:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0