1 rån = 15 cal

Mario smsade mig imorse och undrade när vi började.. jag kan inte gå och lägga mig om jag inte vet när jag börjar för då kan jag ju inte sätta veckarklockan. Men vi har väl olika rutin i guess XD. jag svarade när jag såg det, en timme senare. men då hade Isak redan lurat honom att vi började tio över 12 XD (vi började 10) jag hade lite kul åt det.. Hehe (A) särskillt när isak själv kom i tid till första lektionen.
På matten fick jag gå igenom ett tal på tavlan... det är fan inte så lätt att vara lärare XD Jag var så jävla fokuserad på att inte stå ivägen för det jag skrev så jag skrev typ fel istället. Men det är lite kul att Reza låter mig gå igenom tal ibland.. inte för att någon annan fattar vad jag menar, men jag har ju funderat på att bli mattelärare..
 Det är skönt med Reza för han vet att jag kan och jag måste inte alltid bevisa det för honom.. Därför är jag lite orolig för ifall vi får tillbaka Attila, Attila är roligare och resten av klassen tycker han är bättre på att lära ut.. och det gör väl jag med på sett sätt, även om jag fick pissigt första intryck av honom. Men för Attila kommer jag behöva bevisa att jag kan, jag kan ju så det ska väl inte nödvändigtvis vara ett problem, men det blir ju lite mer stress över det hela då, som fysiken är nu. Jag kan, men jag måste bevisa det. Reza har dessutom blivit mycket bättre på att lära ut..

När jag kom hem somnade jag i Hamlet.. har inget med boken att göra. den är faktiskt hyggligt kul att läsa. jag kom till en dialog mellan Hamlet och Ofelia som jag har spelat i skolan när vi hade öppet hus typ.. det var lite kul :)
Kom nyss på att jag inte skrev dagbok igår så nu måste jag försöka minnas om det hände något som behövs skrivas om... bleh. det var onsdag igår va?



JA! jag ska ladda över bilderna från min kamera till datorn! Till ganska stor del därför jag inte haft med mig den på ett tag. men först ska jag ät mellis :)

Kommentarer
Postat av: Julian

Din bästa rubrik någonsin tror jag...



hahaha och skön stil av Isak XD

2010-02-04 @ 21:50:18
URL: http://thefishslappee.blogg.se/
Postat av: Linus

haha ^^ jag vet inte om jag ska ta det som en förolämpning eller inte XD

Min lillebror tänkte ge mig trettio kronor om jag åt upp ett helt paket med rån... men jag gick med på det så han tog tillbaka det XD men vi kollade hur många kalorier det var :D

2010-02-04 @ 22:05:57
Postat av: Julian

Hahaha ingen förolämpning här inte :)

2010-02-04 @ 23:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0