Britt G. Hallqvist

Vi dansade idag på idrotten XD Jag har lyckats vara sjuk alla gånger det har inträffat förut.. men nu var jag frisk. Det är kul med dans på idrotten, iaf pardans, för alla lider något fruktansvärt av det. jag tycker inte det är kul att dansa.. inte alls. men i pardans behöver jag egentligen inte göra något själv eftersom "mannen" för.
Det är lite evil av mig ^^ men jag måste få vara sån ibland också. fan när folk lider, över småsaker, som att behöva dansa på idrotten, ÄR kul! XD

Sigge hälsade på oss på lunchen... SIGGE!!! WÄÄÄH! *springa runt i cirklar och vifta med armarna i luften som en utter* han skulle hämta biobiljetter efter skolan

Gjorde fysik-labb med en död mario och nu är jag hemma. Julle gissade att jag skulle tillbringa min kväll hos Jens spelandes tekken eller seendes en film.. vi får se om han har rätt XD

 puss å knull :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0