Det Lilla Galaxproblemet

Såg Avatar med Vilgot, Sigge, Jens och Julle igår :)
Den var grymt vacker!! Det var nästan distraherande faktiskt. Vi såg den i 3D, vilket jag faktiskt tyckte var lite synd såhär i efterhand för det var liksom inte en 3D film. Ibland så var det snygga 3D grejer, men oftare gjorde 3Dn bara att man inte såg lika bra/tydligt, vilket var synd. Men det gjorde inte så mycket.

Idag har jag inte gjort ett skit ^^ score! Jag var å handlade åt pappa och borde städa mitt rum... men det tar emot lite :\ vill göra annat istället...

Hmm.. imorn behöver jag inte ha med mig så mycket till skolan, skulle kunna hoppa förbi panduro på vägen hem *klur* Jag har ju ett presentkort på 400 kr där, mormor är så kreativ XD och jag måste framkalla bilder som är kvar sen vi vandrade i fjällen FÖRRA sommarn! fü!
Uch för att ha en massa att fixa.. Ska lägga ner det här nu och "ta itu med saker och ting" XD
 Puss Å Knull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0