nummer 7

Idag gick jag upp klockan 10! Min wake-up-light-klocka (XD) har fastnat på insaint högt fågelkvitter (man kan ställa in ljudnivån) så jag vaknar med tinitus (awesome!!)
Vi var och spelade badminton i eriksdalshallen! På söder! jag känner mig hemma på söder XD jag hittar bra där..
 Jenny försov sig så hon kom inte, och Vilgot var sen så från början var det bara Jag, Jens, Julle och Sigge så då kunde vi spela dubbel, sen när Vilgot kom gick Jag och Jens och spelade på en annan plan i en halvtimme. När han hade vunnit spelade de andra en dubbelmatch medan jag satt på golvet bakom och funderade över vilken av Jens och Sigges tushies jag gillade bäst XD

När vi hade spelat klart gick vi och åt på restaurante :) år och dar sen jag var ute och åt. det var väldigt pitoreskt, föll mig i smaken perfekt :)

Ska återgå till att äta middag nu.. tog en paus medan mitt ägg svalnade xD Puss å Knull :D


Kommentarer
Postat av: Sigge

Kallade du precis McDonalds för en "restaurang"? Haha xD



Jag förtroende för att min "tuschie" är ytterst trevlig att beskåda:)

2010-02-09 @ 20:42:43
Postat av: Linus

haha ^^ Sure did :) tycker att vi nervärderar McDonalds lite... de serverar ju iaf mat.. sort of :\

Oh ja :)XD

2010-02-09 @ 22:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0